Momicocra Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei! Jeg vurderer å gå fra Telenor Kontant til Tele2 Campion Hva mener dere om det? Er det et lurt valg? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tele 2 Champion har en minimunsfakturering på 99 kroner i mnd, så hvis du ikke bruker telefonen så mye (noe jeg vil anta siden du fortsatt har kontantkort) så vil jeg heller anbefalle deg Telenor Frifiks eller Djuice AllStar. Ganske like abo som Champion,men uten minimunsfakturering og du får også være i Telenor sitt nett etter at Tele 2 har byttet til høsten/våren (husker ikke når det var) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Champ er jo mye billigere så jeg ville ihvertfall byttet med mindre du har et veldig lavt forbruk. Isåfall ville jeg kanskje helelr vurdert onecall faktura eller ipea sine med inkludert bruk. Lenke til kommentar
xMATRiXx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hvorforr ikke bytte til OneCall ? Jeg selv kommer til å bytte til OneCall snart Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 du får også være i Telenor sitt nett etter at Tele 2 har byttet til høsten/våren (husker ikke når det var) 8670363[/snapback] det er vel omvendt? tele2 går over til netcom sitt nett/sitt eget. blir også forvirra av disse luringa(operatørene). Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Stemmer vofif! Jeg uttrykkte meg ikke helt klart. Tele2 bytter fra Telenor til Netcom sitt nett. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tele 2 har jo Kompis da, ingen mnd. avgift, ingen minimumsfakturering. Ringer gratis til alle tele 2 kunder (betaler 69 øre oppstart) og 79 øre til andre operatører eller fast tlf. Synes den er fin fin jeg Lenke til kommentar
atLind Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du faktisk har et kontantkort fra telenor som heter RingKontant eller djuice kontant burde du bytte til djuice cash/ kort og kontant (0.99kr/min) eller djuice netcash/ Nett&Kontant (0.89kr/min) fra Telenor. Så kutter du raskt ringeprisen din med over 50%, og best av alt, alt som trengs er noen få minutter på telefonen med 09000. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvordan er den bedre enn Kompis? du slipper portering da, men den er gratis uansett. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er ikke alle som vil ha vanlig abn. vet du:P Og forresten, skal du ha et virkelig billig abonnement er jo Telenor FriFiks mye bedre enn Tele2 Kompis.. FriFiks har jo 29kr/mnd, 0.54/min og 0.54/SMS. Med 20min inkludert i mnd. avgiften. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 De kan jo ikek sammenlignes da kompis har gratis ringing til alle med tele2, mens frifiks bare er billig til alle, helt forskjellige målgrupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå