Gå til innhold

Norges deiligste babe?


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg støtter fullt ut å la konkurransen hete "Norges deiligste (naturlige babe". Men skal man ha med alle så er Lene Alexandra en god kandidat synes jeg. Mye bedre enn Helene Rask og andre modeller. Lene har mye silikon ja, men det kler henne ;) Ansiktet avgjør totalen, og Lene seirer der. Utstråler både frekkhet, autoritet og cute-faktor alt etter hva hun bestemmer seg for. Men hun er fryktelig lav. Jeg er nærmere 190 selv, så om en jente er 175-180 er det absolutt ingen bakdel i min bok.

 

edit:

 

Forskjellen er at Jenny er naturlig pen i motsetning til Lene Alexandra som har operert seg pen

 

Hun har ikke _bare_ operert seg pen. Jeg kan vedde store penger på at hun satte blodpumpa i høygir på mange før hun begynte med kirurgien. Men hun har gjort mye etterpå, som sikkert ikke var nødvendig. Hun hadde vært pen uten silikon i hverken puppene eller leppene.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Synes Jenny er en del finere enn Lene, men smaken er som baken ; delt i to.

8675212[/snapback]

 

Forskjellen er at Jenny er naturlig pen i motsetning til Lene Alexandra som har operert seg pen

8675249[/snapback]

Såvidt jeg vet er det eneste hun har opperert brystene, altså hadde hun vært like pen selv om hun hadde mindre bryster.

Lenke til kommentar
snip

Såvidt jeg vet er det eneste hun har opperert brystene, altså hadde hun vært like pen selv om hun hadde mindre bryster.

8675292[/snapback]

 

Hvis det er sant så er jeg imponert! Puppene er bare fapfap-bonus, ikke noen faktor i skjønnhetsvurdering ;)

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Forskjellen er at Jenny er naturlig pen i motsetning til Lene Alexandra som har operert seg pen

 

Hun har ikke _bare_ operert seg pen. Jeg kan vedde store penger på at hun satte blodpumpa i høygir på mange før hun begynte med kirurgien. Men hun har gjort mye etterpå, som sikkert ikke var nødvendig. Hun hadde vært pen uten silikon i hverken puppene eller leppene.

8675257[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Har du sett før og etter bilder? post de her for å overbevise meg.

Jeg regner med at hun så helt normal ut før (ikke stygg, ikke pen), men etter operasjonen har hun blitt driit fin, men slik kan alle gjøre bare de ser normale ut. La oss ta Aylar som eksempel... Får hun begynte med operasjonene så hun skikkelig stygg ut. På modellbildene vi ser av hun nå kan hun se fin ut (fin og fin, men hun ser i hvert fall ikke stygg ut)

 

Det naturlige er ofte det beste... Slike som deg er så lettlurte...

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

 

Det naturlige er ofte det beste... Slike som deg er så lettlurte...

8675365[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt noe sikkert. Jeg sa at jeg antar hun var veldig pen før hun tok operasjon også. Hvorfor er jeg lettlurt? Tror du ikke jeg vet kirurgi kan gjøre folk penere? Det kan uansett ikke brukes som argument for at hun ikke er pen nå. For det er hun. Naturlig eller ikke. Står selvfølgelig mer respekt av å være naturlig pen. og Lene var bare et forslag. Jeg står fortsatt ved Jenny/Tone som førstekandidat. Klarer meg for øvrig helt fint uten den nedlatende tonen ("slike som deg"). Det hører apeverdenen til.

 

Zeph: Det er klart de har. Feilformulerte meg litt.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

 

 

Det naturlige er ofte det beste... Slike som deg er så lettlurte...

8675365[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt noe sikkert. Jeg sa at jeg antar hun var veldig pen før hun tok operasjon også. Hvorfor er jeg lettlurt? Tror du ikke jeg vet kirurgi kan gjøre folk penere? Det kan uansett ikke brukes som argument for at hun ikke er pen nå. For det er hun. Naturlig eller ikke. Står selvfølgelig mer respekt av å være naturlig pen. og Lene var bare et forslag. Jeg står fortsatt ved Jenny/Tone som førstekandidat. Klarer meg for øvrig helt fint uten den nedlatende tonen ("slike som deg"). Det hører apeverdenen til.

8675519[/snapback]

 

Eh, jeg sa jo at hun var driit fin da... ,men jeg tror ikke hun var noe spesielt før operasjonene, du bare roter deg bort

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Eh, jeg sa jo at hun var driit fin da... ,men jeg tror ikke hun var noe spesielt før operasjonene, du bare roter deg bort

8675542[/snapback]

 

Ok, jeg overså at du sa det. Beklager. Hva var det vi var uenige om igjen? Leser litt oppover og finner egentlig ingenting. Punktum for det der? Sorry for OT.

 

edit: leif

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Hvis det er sant så er jeg imponert! Puppene er bare fapfap-bonus, ikke noen faktor i skjønnhetsvurdering ;)

8675320[/snapback]

Atte? Puppene har ingen betydning for ein utkåring av norges deiligste dame? :dontgetit:

8675338[/snapback]

Jo, og hun har store flotte pupper, noe som absolutt ikke er et minus, falske eller ikke.

Lenke til kommentar

 

Det naturlige er ofte det beste... Slike som deg er så lettlurte...

8675365[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt noe sikkert. Jeg sa at jeg antar hun var veldig pen før hun tok operasjon også. Hvorfor er jeg lettlurt? Tror du ikke jeg vet kirurgi kan gjøre folk penere? Det kan uansett ikke brukes som argument for at hun ikke er pen nå. For det er hun. Naturlig eller ikke. Står selvfølgelig mer respekt av å være naturlig pen. og Lene var bare et forslag. Jeg står fortsatt ved Jenny/Tone som førstekandidat. Klarer meg for øvrig helt fint uten den nedlatende tonen ("slike som deg"). Det hører apeverdenen til.

 

Zeph: Det er klart de har. Feilformulerte meg litt.

8675519[/snapback]

 

Jeg har sett hvordan hun så ut før, da hun poserte naken for Lek. Mener de er postet i babethreaden. Hun så ikke ut, etter min mening.

Lenke til kommentar
Damer som er pene på noen bilder og er menn på andre bilder er ikke mye pene overall  :ph34r:

8674937[/snapback]

 

Hvis ikke du synes hun var pen er du ikke helt normal

8674968[/snapback]

 

Hun er jo pen, men ikke i nææærheten av Norges deiligste babe.

E-penis skal ikke vurderes ved valg av moderator.  :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jes62.jpg

På dette bildet lignet hun på en gutt jeg kjenner.  :(

8674584[/snapback]

 

Hun er ikke stygg, men hun har maskuline trekk i ansiktet som trekker langt ned.

8675042[/snapback]

Akkurat.

Lenke til kommentar

Denne tråden har blitt off topic, sitatmareritt, diskusjon om uskarpe bilder med mere. Tror vi stenger så moderator får tid til å gå gjennom tråden i fred og ro og rydde litt.

 

Edit: Og da var en 5 siders tråd blitt til 2... ;)

 

Så da åpner vi igjen, med noen nye regler:

 

1. Denne posten dreier seg om Norges deiligste babe. Hold dere on topic.

 

2. Jenter på forumet er ikke valgbare, uansett hvor deilige de måtte være, og selv om det er ment som et kompliment. Vi har ikke noe behov for at det lages fesjå og konkurranse av brukere her, spesielt ikke konkurranser de ikke en gang har bedt om å få være med på. Hold fingrene unna RPP heretter.

 

3. Om dere ønsker et eget babeforum så ta det opp under tilbakemeldinger, dette er ikke tråden for det.

 

Alle bilder av og kommentarer om jenter på forumet er slettet. Det er også diskusjonen om hvem som skal være moderatorer i babeforumet. Noen andre poster gikk med i dragsuget.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...