P)@y@ Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hvordan løser jeg oppdraget "you lucky bastard: the harbor"? Lenke til kommentar
zanti Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Der hvor du skal om bord i båten? Stikk inn i bygget nede på havna(som nevnt i prologen til oppdraget) og skift om til matrosdress. Dermed kan du passere vakta uten problem. Flere detaljer kan jeg dessverre ikke komme på i farta, er så lenge siden jeg spilte det. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du skal gå til de to vognene med dieselbensin, de svarte vognene helt i den ene enden av havna. Så må du ordne med sporveksleren (slik at sporet er retta mot døra på den ene hangaren). Etter det må du skyte klossen foran hjulet på vogna. Da begynner den å trille og du kan sette deg ned å se på video... så er det bare å gå inn i ditt ny opnede hol og skyte badguys... håper dette hjalp.... Lenke til kommentar
torern Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det noen som vet om det går ann å kjøpe bygninger/bedrifter i Free ride??? Hvis ja, hvor er disse bedriftene hen? Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå