AMD89 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) hva trur folk om dette skal bytte de ut med de orginale viss de er bedre men veit jo ikke så lurer på om det er noen som har no annet til samma pris eller om dette er noe og satse på Endret 22. mai 2007 av AMD89 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Personlig hadde jeg gått opp noen hundrelapper til et merke som kan skilte med litt mer kvalitet Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, enig med Typhon... hvilket merke er dette egentlig?? www.dynabel.no har endel bra til meget bra priser.... Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, enig med Typhon... hvilket merke er dette egentlig??www.dynabel.no har endel bra til meget bra priser.... 8674511[/snapback] men de sier jo at det er bra er jo bygd i karbon Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Europris kunne sikkert sagt at de hadde laget produkter i karbon, men det vil ikke automatisk si at det er kvalitet for det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, enig med Typhon... hvilket merke er dette egentlig??www.dynabel.no har endel bra til meget bra priser.... 8674511[/snapback] men de sier jo at det er bra er jo bygd i karbon 8676447[/snapback] Hvis jeg tar inn et merke fra kina og kaller dette "Superb00m" og markedsfører dette som "banebrytende" og "kvalitet uten like", Ville du kjøpt dette? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Om ting inneholder karbonfibre eller ei spiller liten rolle. Hva med å prøve et merke som har eksistert i over 30 år? Den logiske konklusjonen til at en holder koken i 30 år i denne bransjen bør være åpenbar www.morel.no Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Om ting inneholder karbonfibre eller ei spiller liten rolle.Hva med å prøve et merke som har eksistert i over 30 år? Den logiske konklusjonen til at en holder koken i 30 år i denne bransjen bør være åpenbar www.morel.no 8676673[/snapback] Mmmmmm.... en verdenskjent, god og varm klang kanskje? Med luftig og detaljert diskant, selv i de billigere modellene Sorry... måtte bare få ut min erfaring med dette merket fra Israel. Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Om ting inneholder karbonfibre eller ei spiller liten rolle.Hva med å prøve et merke som har eksistert i over 30 år? Den logiske konklusjonen til at en holder koken i 30 år i denne bransjen bør være åpenbar www.morel.no 8676673[/snapback] Mmmmmm.... en verdenskjent, god og varm klang kanskje? Med luftig og detaljert diskant, selv i de billigere modellene Sorry... måtte bare få ut min erfaring med dette merket fra Israel. 8677046[/snapback] men de koster jo over dobelt så my da Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Joda, men jeg vil tro de holder 10 ganger lengre og låter mye bedre. I tillegg har produsenten meget gode garantibetingelser. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Om man absolutt skal spinke og spare på lyd... hvorfor ta seg bryet med å oppgradere når man tydeligvis ikke bryr seg om lydkvalitet likevel? Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Om man absolutt skal spinke og spare på lyd... hvorfor ta seg bryet med å oppgradere når man tydeligvis ikke bryr seg om lydkvalitet likevel? 8701414[/snapback] pga de orginale er sprengte og i bak dørene er det ikke no Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Om man absolutt skal spinke og spare på lyd... hvorfor ta seg bryet med å oppgradere når man tydeligvis ikke bryr seg om lydkvalitet likevel? 8701414[/snapback] pga de orginale er sprengte og i bak dørene er det ikke no 8706422[/snapback] Snakket litt generelt egentlig, men ser poenget ditt. Men står fortsatt på det jeg sier. Gå heller opp noen få hundrelapper, og kjøp utstyr fra en produsent som er kjent for å lage noe BRA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå