markusa Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hei.. sitter å skrive i et word dokument og kunne tenke meg en hurtigtast for grader.... altså holder på med litt matte:).. . Takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hos meg (Microsoft Office 2003) er det "Alt + Ctrl + 2, mellomrom" Tegnkode 00B0 Fra: Unicode (hex) Kanskje du kan vurdere å legge inn Skoleverktøy for Office fra Microsoft. Vet om endel elever her på skolen som liker det verktøyet. Endret 22. mai 2007 av SpACEmaN Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 ALT + 248 (på det numeriske tastaturet) = ° , fungerer iallefall for meg i Word. Vet det er noen trådløse tastaturer som dette ikke fungerer på pga. måten signalet blir sendt på. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hei.. sitter å skrive i et word dokument og kunne tenke meg en hurtigtast for grader.... altså holder på med litt matte:)... Takk for hjelpen;) 8670012[/snapback] Hvis det er mathtype du bruker, så er hurtigtasten ctrl + shift + k først, og så trykker du 'd' rett etterpå. Den hurtigtasten er ikke akkurat så veldig hurtig med det første, men når du først venner deg til den, går det ganske fort. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvis du driver med matte, kan du jo bruke Microsoft Formelredigering 3.0. Du finner den under Sett inn>Objekt>Microsoft Formelredigering 3.0. Der finner du de fleste symboler du trenger. Enkelt og greit å bruke! Endret 30. mai 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå