En som er litt lei Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva er det som gjør at skjermen min er så UTROLIGT mørk. Er det bilderøret som holder på å gi seg?? Har hatt den i 4 år. 17" Targa (etellerannet) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 det er ikke bare småsøsken som har stilt på den da? :wink: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kan der ver nokken av dei "hjula" eller knappane på skjermen,kansje inne på menyen?? ellers så veit ikkje eg.. -Kim- Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 ingen småsøsken og alt så på maxs på dei små "hjula" Lenke til kommentar
Clark Kent Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hadde en TARGA 17" som og er veldig mørk, ca 3,5 år gammel. Trur det er bilderøret som begynner å bli dårlig. Kjøp ny Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ingen småsøsken og alt så på maxs på dei små "hjula" Jammen du kan ikke ha alle på max? Gjør eg det på min skjerm ser eg heller ikke noe på skjermen. Er bare å prøve deg frem? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg ville satsa penga mine på at det er billedrøret som begynner å ta kvelden... det samme skjedde med min snart 5 år gamle Nokia skjerm... Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Kjetil Laura: bare brightness som står på 100 også contrast står også på 100 det er alt, Men eg trur nok det biledrøret som Wipeout sier. Dritt altså nå som eg fikk meg nytt 9700 Pro kort , satsa på at det var det gamle skjermkortet Lenke til kommentar
corcky Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Du skriver ingen ting om den har blitt mørk i det siste, eller om den altid har vært mørk. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har også en 17" TARGA, med hercules 9700 PRO. Har samme problem som deg med ALT for mørk skjerm. Der var det med et program som heter E-color på kortet, det var fint for å stille inn gamma'en. Programmet funker desverre ikke nå! så jeg må mekke noe fælt for å få det lyst nok. Skal ha meg ny nå. Bestille Iiyama 903DT i dag tenker jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Skal ha meg ny nå. Bestille Iiyama 903DT i dag tenker jeg. Det er en meget bra skjerm det, Har lest og hørt mye skryt angående Iiyama. Så eg tror du gjør et bra kjøp der? Lenke til kommentar
ambivalens Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har oxo en gammel Targa 17" med nøyaktig samme problem. Fant løsninga for ca et år siden. Last ned programmet PowerStrip. Du har sikkert hørt om det før, men det som gjør det bra er at du kan stille gammaen og brightnessen lenger enn det du kan med knottene på skjermen. Hvis man spiller mørke spill så har man også et system med hot keys som gjør at du kan stille det opp og ned mens man spiller. Helt genialt .. 5000 kr spart på ny skjerm 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå