Gå til innhold

Utviklerdagbok: Starcraft 2

Anbefalte innlegg

Det er ikke grafikken og effektene som står i sentrum hos Blizzard. Det er gameplay, spillerglede og balanse. Det er derfor spillene deres blir spilt den dag i dag. At atombombene bare er noen kinaputter kommer vel av at de hadde blitt ganske overpowered om de skulle fungere slik de gjør på ekte.

Men i rettferdighetens navn så har jo protoss fått mothershipet sitt som er helt sykt imba. Så kansje terran skulle fått litt mer kraft i atombombene sine alikvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg komme å være litt negativ. Hra ikke spillt det orginale starcraft noe særlig, så skal ikke uttale meg noe om det. men jeg syns atombombene var litt stusselige. Iallefall med tanke på at lyset som svaiet frem og tilbake like ved ikke tok noe skade. Litt teit spør du meg.

Uansett så ser dette spillet helt supert ut, og jeg kommer nok til å gå til anskaffelse av dette. Til tross for manglende erfaring med 1ern

8712355[/snapback]

Det er taktiske nukes. Du tror vel ikke en person på bakken ville malt målet med laser om det ble brukt strategiske nukes? ;) Ville vært godt gjort å kommet seg unna da.

Og, det er jo godt mulig de forbedrer selve fysikk delen med tanke på deler som flyr osv. Så lenge det ser bra nok ut så gjør det vel ikke noe så lenge gameplayet er bra?

Supreme Commander ser bra ut, men jeg spiller heller Starcraft enn SupCom, rett og slett fordi jeg foretrekker gameplayet i starcraft.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

alså smartass

nukene kan jo ikke blåse hele mapet vekk, slik du vil ha det, alle lagene må jo være like gode.

utenom det så suglet jeg nesten noen gang da jeg hadde sett gjennom videoen.

tror jeg skal kjøpe orginale spillet, slik jeg kan spille på battle.net.

sugle

sugle... :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...