mcgroven Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Slik blir Starcraft 2. Se videoen Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Slik blir Starcraft 2. Se videoen 8669877[/snapback] Har sett den siste delen av demoen før, men det var første gang jeg så det i så bra kvalitet. Takk for høykvalitets videoer gamer.no! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg må spille meg gjennom starcraft en og brood war bare for dette spillet(har hatt de i hylla lenge, greier ikke å komme meg forbi menneskenes kampanje). Så demoen de kjørte på den messa i Korea, blir moro å høre karakterene snakke på engelsk(de snakket koreanskt på messa, men han som fortalte om spilelt snakket på engelsk) ser ut til å være i bedre kvalitet enn det jeg har lastet ned også. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 jah... så var det 10 mill spm da, hva du må oppdatere igjen for å få til å se filmene på gamer.no sia da? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Slik blir Starcraft 2.Se videoen 8669877[/snapback] Har sett den siste delen av demoen før, men det var første gang jeg så det i så bra kvalitet. Takk for høykvalitets videoer gamer.no! 8670342[/snapback] Vil du se den i virkelig høy kvalitet laster du den selv ned fra starcraft2.com. Her er link til 1280x720 på 4xx MB: http://www.starcraft2.com/movies/gameplay_...-downloader.exe Dette spillet kjøper jeg rett etter lansering! Og kommende fra meg betyr det mye. Vi snakkes på battle-net! Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 den derre blizzard downloader må være den største dritten de har kommet opp med på mange år, har du firewall(som 90% har fra ISP) så funker dette forferdelig dårlig Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Starcraft.org har også lagt ut en direktelink til videoen (1280x768). Last ned her Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Slik blir Starcraft 2.Se videoen 8669877[/snapback] Har sett den siste delen av demoen før, men det var første gang jeg så det i så bra kvalitet. Takk for høykvalitets videoer gamer.no! 8670342[/snapback] Vil du se den i virkelig høy kvalitet laster du den selv ned fra starcraft2.com. Her er link til 1280x720 på 4xx MB: http://www.starcraft2.com/movies/gameplay_...-downloader.exe Dette spillet kjøper jeg rett etter lansering! Og kommende fra meg betyr det mye. Vi snakkes på battle-net! 8670416[/snapback] Takk takk, er deilig å se filmen i all sin prakt på hele skjermen min. Men for all del gamer.no sin videofunksjon er knallbra Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) den derre blizzard downloader må være den største dritten de har kommet opp med på mange år, har du firewall(som 90% har fra ISP) så funker dette forferdelig dårlig 8670430[/snapback] Nei, det funker utrolig bra så lenge du åpner et par porter som programmet trenger. Funker på samme måte som hvilket som helst torrent programm. For meg personlig funker mye bedre enn Gamer.no sine filmer Nå kan jeg se filmene, men de hakker noe vanvittig. Sitter med Firefox. Men ellers topp Endret 22. mai 2007 av Phoenixs Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Dette skal kjøpes om det så krever ny maskinvare! Ser rett og slett nydelig ut Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 OMG!. helt utslått av å sikle i 22 min nå. Ser jo helt episk ut! gleder meg til å fly rundt med mothership:) hehe. Håper bare pcen min takler d. Sier bare GG! Lenke til kommentar
dorR Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Immortals... We'll put they're name to a task. Ellerno Ser utrolig deilig ut. Kjøpte Starcraft på lansering, det skal jeg gjøre med 2ern også \o/ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Mothership er kanskje tidenes kulaste unit! Svart hol ffs! Lovely Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Mothership er kanskje tidenes kulaste unit! Svart hol ffs! Lovely 8676727[/snapback] ja det var knall Gleder meg til å se mere om zerg =) ps de predentor greiene som har føtter som en edderkopp, er vell ikke herma etter de ailen greiene i war of the worlds? De var veldig like xD Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Mothership er kanskje tidenes kulaste unit! Svart hol ffs! Lovely 8676727[/snapback] ja det var knall Gleder meg til å se mere om zerg =) ps de predentor greiene som har føtter som en edderkopp, er vell ikke herma etter de ailen greiene i war of the worlds? De var veldig like xD 8678497[/snapback] Waof the Worlds har tripoder. SC2 har quadropoder. Forøvrig mener jeg naturen var først ute med et slikt design gjennom edderkoppen. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Edderkopper har vanligvis åtte, insekter 6, sånne ekle larveting en haug, osv. Men å benekte at SC stjeler fra alle bauer og kanter er jo ganske søkt, det er jo halve poenget. Just som med Warcraft. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Woahoah! Har vært ganske avhengig av eneren en stund nå, (although jeg suger >_<) så jeg får vel ta meg råd til dette også. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skal tro hvor mange ganger jeg har sett desse starcraft filmene nå? Må være et par timer tilsammen. Uansett, gleder meg sykt til å få se mer av Zerg det er de de har holdt mest hemmelig så langt. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå skal jeg komme å være litt negativ. Hra ikke spillt det orginale starcraft noe særlig, så skal ikke uttale meg noe om det. men jeg syns atombombene var litt stusselige. Iallefall med tanke på at lyset som svaiet frem og tilbake like ved ikke tok noe skade. Litt teit spør du meg. Uansett så ser dette spillet helt supert ut, og jeg kommer nok til å gå til anskaffelse av dette. Til tross for manglende erfaring med 1ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg