Gå til innhold

Utviklerdagbok: Starcraft 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må spille meg gjennom starcraft en og brood war bare for dette spillet(har hatt de i hylla lenge, greier ikke å komme meg forbi menneskenes kampanje). Så demoen de kjørte på den messa i Korea, blir moro å høre karakterene snakke på engelsk(de snakket koreanskt på messa, men han som fortalte om spilelt snakket på engelsk) ser ut til å være i bedre kvalitet enn det jeg har lastet ned også.

Lenke til kommentar
Slik blir Starcraft 2.

Se videoen

8669877[/snapback]

 

Har sett den siste delen av demoen før, men det var første gang jeg så det i så bra kvalitet. Takk for høykvalitets videoer gamer.no! :dribble:

8670342[/snapback]

Vil du se den i virkelig høy kvalitet laster du den selv ned fra starcraft2.com.

 

Her er link til 1280x720 på 4xx MB:

 

http://www.starcraft2.com/movies/gameplay_...-downloader.exe

 

Dette spillet kjøper jeg rett etter lansering! Og kommende fra meg betyr det mye. Vi snakkes på battle-net!

Lenke til kommentar
Slik blir Starcraft 2.

Se videoen

8669877[/snapback]

 

Har sett den siste delen av demoen før, men det var første gang jeg så det i så bra kvalitet. Takk for høykvalitets videoer gamer.no! :dribble:

8670342[/snapback]

Vil du se den i virkelig høy kvalitet laster du den selv ned fra starcraft2.com.

 

Her er link til 1280x720 på 4xx MB:

 

http://www.starcraft2.com/movies/gameplay_...-downloader.exe

 

Dette spillet kjøper jeg rett etter lansering! Og kommende fra meg betyr det mye. Vi snakkes på battle-net!

8670416[/snapback]

 

Takk takk, er deilig å se filmen i all sin prakt på hele skjermen min. Men for all del gamer.no sin videofunksjon er knallbra :thumbup:

Lenke til kommentar
den derre blizzard downloader må være den største dritten de har kommet opp med på mange år, har du firewall(som 90% har fra ISP) så funker dette forferdelig dårlig

8670430[/snapback]

 

Nei, det funker utrolig bra så lenge du åpner et par porter som programmet trenger. Funker på samme måte som hvilket som helst torrent programm.

 

For meg personlig funker mye bedre enn Gamer.no sine filmer :( Nå kan jeg se filmene, men de hakker noe vanvittig. Sitter med Firefox.

 

Men ellers topp :thumbup:

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Mothership er kanskje tidenes kulaste unit! Svart hol ffs! Lovely :D

8676727[/snapback]

ja det var knall :love:

Gleder meg til å se mere om zerg =)

 

ps de predentor greiene som har føtter som en edderkopp, er vell ikke herma etter de ailen greiene i war of the worlds?

De var veldig like xD

Lenke til kommentar
Mothership er kanskje tidenes kulaste unit! Svart hol ffs! Lovely :D

8676727[/snapback]

ja det var knall :love:

Gleder meg til å se mere om zerg =)

 

ps de predentor greiene som har føtter som en edderkopp, er vell ikke herma etter de ailen greiene i war of the worlds?

De var veldig like xD

8678497[/snapback]

 

Waof the Worlds har tripoder. SC2 har quadropoder. Forøvrig mener jeg naturen var først ute med et slikt design gjennom edderkoppen. ;)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg komme å være litt negativ. Hra ikke spillt det orginale starcraft noe særlig, så skal ikke uttale meg noe om det. men jeg syns atombombene var litt stusselige. Iallefall med tanke på at lyset som svaiet frem og tilbake like ved ikke tok noe skade. Litt teit spør du meg.

 

Uansett så ser dette spillet helt supert ut, og jeg kommer nok til å gå til anskaffelse av dette. Til tross for manglende erfaring med 1ern

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...