Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil ? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Hm.. trodde aldri at det skulle komme til dette, men får vel spørre om noen vet av noen bil som passer meg. Men har vel noen krav som ikke ligner noe annet.

Årsmodell - 90 eller nyere

Km. stand - 150 000 eller mindre

HK - 150+

Prisklasse - 50-100 000

Bilen må i tillegg ha et litt sportslig preg. :) Vet at disse kravene er vannskelig å tilfredstille, det er nok derfor at jeg har lett såpass lenge etter en bil som passer meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævli pen bil, iallefall syntes jeg det... men audi? generelt sett er audi, bmw og merchedes bilmerker jeg prøver å holde meg unna. Av forskjellige grunner, men det er dyrt å eie audi om noe går til dundass?

Men, øynene mine er åpnet, og ser muligheten for Audi.. men de 2 andre merkene... nei

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Civic'en er jo grei da... men hadde ikke kommet til å kjøpt en slik ferdigstylet.. vil tro at jeg klarer å finne penere styling.. :) XM 2.0T .. makan til stygg bil... nei huff.. om jeg skulle ha valgt en slik en, måtte den hatt så mye motor at jeg hadde kjørt så fort, at ingen hadde sett meg i den... Hadde vært kult om noen fler hadde klart å funnet noe innenfor de rammene i første post.. men forstår at det er vannskelig... mulig å finne Civic med 150+ hk ?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

tøff da, se her:

-150hk

-Komfortabel

-noe utenom det vanlige

-ikke så værst pris på deler

-galvanisert karroseri

-mye utstyr

-Sportsunderstell som du kan i praksis her:

et par biler:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...52&pos=8&tot=33

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...5&pos=24&tot=42

Morsomt understell på de med Hydraktiv fjæring

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Golf er jo greie biler, ikke akkurat spennende biler.. men helt greie biler... GTI = høy forsikring ?

8670351[/snapback]

Tja, trenger ikke være så fryktelig høy. Har du noen form for rabatt gjennom jobb eller lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...