Exclusive Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Zero Suit Samut er deilig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Zamus? What? Samus heter hun! Anyway, Zero laser så fet ut . 9099710[/snapback] Jeg tror Zamus er en sammentrekning av Zero-Suit Samus. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Og der kom masse unyttig info om "Zamus" på SSBB siden. Men det ser jo passe pent ut da Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Må virkelig si at det er temmelig liten aktivitet i denne tråden! Nå er siden oppdatert igjen, med noe som mest sansynlig er hvordan spillet foregår. Det virker som kampen starter på samme måte som SSBM, ved at to eller flere troféer blir levende og så sloss mot hverandre. Det betyr at det ikke er den virkelige Mario, Link eller DK som sloss mot hverandre. Bare avatarer. Men så ser det ut som om man kan bli omgjort til et trofé igjen på en eller annen måte. Om det er noe man kan gjøre med andre eller om det skjer når man dør er uvisst. Dessuten får vi nå se en ny bane, som likner en del på et stadium, som kan åpne for nye gamemodus. Kanskje er det en ny type adventure mode? Til slutt avslører Masahiro Sakurai at hvis man bryter reglene kommer det til å skje noe.... Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Skjønte ikke noe særlig av denne oppdateringen, dog synes kirby så utrolig søt ut Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Kansje det er den nye siste fighteren isteden for Master Hand. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Icicle Mountain... i DK Style! Ser jo lovende ut. Icicle Mountain som ikke repeterer seg selv. Og er det Pit's bane jeg skimter på toppen? Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Til slutt avslører Masahiro Sakurai at hvis man bryter reglene kommer det til å skje noe.... 9107360[/snapback] Kanskje Resetti kommer? :!: Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Yoshi ser... litt rar ut Han skulle være mye søtere Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Nå har i hvertfall han også en redningsmove, noe han har manglet i de forrige spillene. Men hva i all verden gjør han med DK?! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Bare jeg som fremdeles har et ørlite håp om at Sonic vil dukke opp? Nå som Mario og Sonic skal dukke opp i det OL-spillet, synes jeg ikke det er heeeelt utenkelig. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Niks! Flere som syntes dagens update var kjedelig? En assist som jeg aldri har hørt om... edit: Duh... Konga Beat.. Føler at DK's final smash ikke er blant de bedre.. Enig? Endret 30. juli 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Anbefaler å sjekke smashsida nå, for dem som ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Endelig en Mart/Roy character. Håper han tilfredstiller kravene mine. Blir nok en instant hit! Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Ny character ja By Happytreeangi at 2007-08-01 Lenke til kommentar
Badering Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Virker som han er treig. Kanskje noe lignende Link fra Melee? Uansett, en veldig bra update! Håper Jigglypuff kommer snart O= Endret 1. august 2007 av Badering Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Grafikken ser faktisk strålende ut Men, hvorfor er fox så flat i trynet? Munnen er liksom festa så langt nede på Brawl Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Grafikken ser faktisk strålende ut Men, hvorfor er fox så flat i trynet? Munnen er liksom festa så langt nede på Brawl 9189359[/snapback] Han ser ganske stygg ut ja. Syntes de kunne brukt designet ifra Adventures eller Assault. Eller rett og slett designet ifra SSBM. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Grafikken ser faktisk strålende ut Men, hvorfor er fox så flat i trynet? Munnen er liksom festa så langt nede på Brawl 9189359[/snapback] Han ser ganske stygg ut ja. Syntes de kunne brukt designet ifra Adventures eller Assault. Eller rett og slett designet ifra SSBM. 9190329[/snapback] Ja, han så bra ut på melee i forhold Endret 1. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Helt enig. Noen rare avrudningseffekter har blitt brukt på både fjeset og bootsene til Fox. Det ser rett og slett fælt ut. Men jeg overlever Ike er dødskul. Gleder meg Endret 1. august 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå