Unlimited LTD Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Hørt at vi får Mario Kart istedet for SSBB i første omgang..... Men. Tilbake til topic: Bumpers er et gledelig gjennsyn. Bringer gamle minner til live. De var mye bedre enn de spinnende greiene i SSBM. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Hørt at vi får Mario Kart istedet for SSBB i første omgang..... 9055918[/snapback] Begge må vente til neste år... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Er det bekreftet noen europeisk lanseringsdato? Med USA-release 03/12 tviler jeg litt på om det blir noe Brawling i den gamle verden før 2008. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 De har bare sagt 2008 for Europa. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Aldri om det blir før Q1 2008. Vi er ikke så optimistiske, er vi? Vel, ny oppdatering. DK ser mye kulere ut må jeg si. De nye pels-detaljene gjør han mye penere enn de forrige spillene Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg må slutte å innom Nintendo-delen av forumet. Kjøpte nettopp en DS og får bare mer og mer lyst på Wii.. Husker Super Smash Bros. fra N64-dagene. Et utrolig gøy spill. Hvis SSBB får god kritikk, så blir det nok en Wii her også - mer moro enn Super Smash skal man lete lenge etter. Btw, blir det online muligheter på dette? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Det ble ikke sagt noe om det på E3, så jeg vil anta det ikke blir det. De listet opp flere onlinetitler, men Brawl var ikke blant dem. Dessverre. Endret 15. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Selv om de ikke sa noe om at Brawl kom til å bli online på E3 eller ikke, betyr ikke at det ikke kommer til å bli online eller ikke (Flott setning). Vi får vente å se om Sakurai sier noe om det i DOJOen, eller på Tokyo Game Show, der jeg tipper Brawl vil være i fokus hos Nintendo. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Når er Tokyo Game Show? *er for late til å google* Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Når er Tokyo Game Show? *er for late til å google* 9079181[/snapback] In 2007, the show will be held from September 20th to the 23rd, with the first two days being business days, whilst on the latter two it will be open to the public. http://en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Game_Show Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Fikk gåsehud av den nye starfox melodien! Gleder meg mer og mer for hver dag som går. Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 awesome. men dette er eneste grunn til at jeg vil ha wii sånn egentlig 8696822[/snapback] Samme her... Har hatt lyst på Wii siden release... Ösket meg det til jul, men utsolgt alle steder Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Ikke noe problem å få i Wii nå. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 <Zero Laser> Don’t fire! Do NOT fire that laser! Why? ...Well, because it really hurts! MAXIMUM CHARGE! Now, fire! Whoa, that’s huge! That weapon is extremely powerful. Her opponents’ damage meters skyrocket! ...But afterward, Samus has a problem. All of her armor fell off! Now she’s just Zero Suit Samus. That really was her last trump card. She used a weapon so powerful, it destroyed her Power Suit. Now it’s time for Zero Suit Samus to show what she can do. It looks like you can throw the pieces of her suit that end up on the ground. Hey. Stop that... QUIT IT! I mean it! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Skuffende at ikke Zamus er en egen karakter. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Blir på en måte som Zelda og Sheik (eller hvordan man skriver det) på super smash melee Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Kan man egentlig spille som Zamus i Prime 3? Det hadde vært utrolig stilig Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Skuffende at ikke Zamus er en egen karakter. 9094815[/snapback] Kva meiner du? Du ville hatt ein karakter for Zamus og ein karakter for Zero-Suit Zamus? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Når jeg ser bildene av Link og Zelda får jeg bare enda mer lyst på bilder fra det neste Zelda spillet, dedikert til Wii. Ser man bort fra det. Ser virkelig frem til Smash bros kommer ut. Det, Galaxy og Prime 3 troner veldig høyt på min liste over spill som skal bestilles, koste hva det koste vil. Ser så sinnsvakt morsomt ut at det gjør vondt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Zamus? What? Samus heter hun! Anyway, Zero laser så fet ut . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå