Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Smash Bros siden oppdatert!

bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Zelda-sangen eier kraftig. Spesielt Song of Storms-remiksen.

Nå tenner ikke jeg på spillfigurer, men Zelda ser faktisk bra ut. Kjolen hennes ser i hvert fall ikke oppblåst ut lenger.

Kjetil_90: Både Zelda og Peach har underbukser i SSBM. Skal Nintendo gå lenger enn det, vil nok aldersgrensen bli ett par hakk høyere vil jeg tro :p

Endret av RevX
Lenke til kommentar
Andreas,27/06-2007 : 10:51]Syns det virkelig var på tide at de kom med noe slikt som et bananskall! Har liksom vært et typisk objekt å ha med i Super Smash syns jeg, men blir ikke det veldig lett å se et gult objekt liggende på bakken?

8953942[/snapback]

Ting går fort for seg i Smash. Før eller seinere vil man nok skli fordi man er for opptatt av andre ting.

EDIT: Han fyren skriver på en utrolig morsom måte. Beskrivelsen av bananskallet var...ubeskrivelig morsomt? :!:

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Wario er dagens update:

Side-spesialangrepet til Wario er sykkelen hans. Motorsykkelen hans.

Det fungerer omtrent som yoshis egg eller jigglypuffs angrep der de ruller og så snur. Men Wario har bare en motorsykkel, og må derfor, hvis han faller av, hoppe på igjen for nestegang. (antakligvis kan han få en til hvis den faller utenfor)

Warios spesialangrep nedover er oppsamling av gass i magen. Som slippes ut igjen... Holdes det inne bare litt blir det en fin liten fis, men holdes det lenge blir resultatet heller kraftfult.

Bedre oppdatering enn bananskall.

Lenke til kommentar
Wario er dagens update:

Side-spesialangrepet til Wario er sykkelen hans. Motorsykkelen hans.

Det fungerer omtrent som yoshis egg eller jigglypuffs angrep der de ruller og så snur. Men Wario har bare en motorsykkel, og må derfor, hvis han faller av, hoppe på igjen for nestegang. (antakligvis kan han få en til hvis den faller utenfor)

Warios spesialangrep nedover er oppsamling av gass i magen. Som slippes ut igjen... Holdes det inne bare litt blir det en fin liten fis, men holdes det lenge blir resultatet heller kraftfult.

Bedre oppdatering enn bananskall.

8969435[/snapback]

Genialt :w00t:

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig liker jeg ikke måten de framstiller Wario på. Hele "fart"-ideen er bare så tullete - men kanskje typisk Wario? Vel, det inntrykket jeg har fått av Wario hittil faller ikke i særlig smak.

Kanskje bare meg? ;)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig liker jeg ikke måten de framstiller Wario på. Hele "fart"-ideen er bare så tullete - men kanskje typisk Wario? Vel, det inntrykket jeg har fått av Wario hittil faller ikke i særlig smak.

Kanskje bare meg? ;)

8970956[/snapback]

Absolutt ikkje berre deg.. Eg fekk litt "Nei og nei, var det virkeleg naudsynt." Når eg såg Wario "FARTE" i traileren. Eg har alltid likt Wario best av alle Mario-figurer, og han har alltid vore yndlingen på Mario Kart osv, men som du seier, måten dei framstiller han her er relativ barnslig/tåplig whatever. Han kunne heller vore ein kraftigare og treigare variant av Mario, fising i videospel er berre så teit..

EDIT: MED UNNTAK AV CONKERS BAD FUR DAY! <3

EDIT2: Ohh.. Tenk om Conker hadde joina Brawl, det hadde vore saker det :p

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Siste oppdatering er som dere sikkert har fått med dere Bowser. Han har ikke fått den store makeoveren fra melee til Brawl, men man ser nå forskjell. Legger spesielt til at manken er blitt mindre - og kjeften et hakk større.

Super Smash Bros Melee:

bowser.jpg

Super Smash Bros Brawl:

bowser_070703a-l.jpg

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best. Av alle de andre har jeg klart foretrukket Brawl-utseendet, men på Bowser ble jeg usikker.

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...