Erlec Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis du har prøvd spillet på nettet enda, hvordan er det med lagg og sånn? Jeg har gjort det og dessverre har alle gangene jeg har spilt vært laggete Håper det blir bedre hvis jeg spiller med noen fra norge/europa. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Synd da. Smash bros har jo et skikkelig bra online-potensial Clan og sånn i dette hadde jo vært dødsfett. Men tenker det nok blir bedre når spillet kommer til Skandinavia og flere har det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 KOM IGJEN NINTENDO! GJE OSS RELEASE DATO ASAP! *skriker ut i mørket* Lenke til kommentar
RevX Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Helt vanvittig at et fightingspill som dette skal bli så hensynsløst mye utsatt. Selv bruker jeg like greit freeloader og en importert kopi, for ikke pokker om jeg skal vente på en lanseringsdato når spillet allerede er ute. Jeg drar forresten med meg TV, Wii og japansk Brawl til TG. Dette bør bli bra. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor Japansk? Amerikansk er jo ute da... Noe enklere å bruke for de fleste. Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er på codejunkies nå og skal bestille freeloaderen. Jeg har bestilt SSBB allerede, men her står det at codejunkies kun sender til US og Canada. Hvordan fikk dere tak i det? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Lurer nå bare på hvilken kontroll-metode som fungerer best i spillet. Lurer nemlig på å investere i to GC-kontroller (99kr for begge to) Men lurer på om det er verdt investeringen. Endret 17. mars 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Lurer nå bare på hvilken kontroll-metode som fungerer best i spillet.Lurer nemlig på å investere i to GC-kontroller (99kr for begge to) Men lurer på om det er verdt investeringen. Så absolutt, det er mye bedre enn Wiimoten. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Tar ordet ditt for det, dessuten tror jeg de kan komme til nytte når det gjelder Mario Kart Wii også Men igjen, helt unødvendig å utsette Brawl så lenge her i Europa, blir bare importering osv, trodde ninty ville unngå sånt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg er på codejunkies nå og skal bestille freeloaderen. Jeg har bestilt SSBB allerede, men her står det at codejunkies kun sender til US og Canada. Hvordan fikk dere tak i det? Du er sikkert ikkje inne på den europeiske sida til codejunkies. Du er sikkert på den amerikanske ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Spilte Brawl sammen med Erlec i dag. Det var vel og bra, mye latter, men er redd de som lar hypen ta overhånd blir sittende igjen med følelsen av å ha spilt SSB2,5; som med Halo 3. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Spilte Brawl sammen med Erlec i dag. Det var vel og bra, mye latter, men er redd de som lar hypen ta overhånd blir sittende igjen med følelsen av å ha spilt SSB2,5; som med Halo 3. Enig med deg der. Jeg forventet meg ikke mere enn et bra multiplayer spill og det er det vi spiller smash for, ikke for single player. Det er bare for når jeg vil ha trofeer Spilte online med norske personer fra dette forumet i dag Ble mye mindre lagg, men skal fikse porter fra routern min i morgen og teste vidre der. Håper vi får bedre fart i morgen. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Nja, det var vel minst like mye frustrasjon som latter, men det var ikke spillet sin feil, heller spillerene Eneste jeg fikk å le av var dessverre meg selv >< Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Tar ordet ditt for det, dessuten tror jeg de kan komme til nytte når det gjelder Mario Kart Wii også Men igjen, helt unødvendig å utsette Brawl så lenge her i Europa, blir bare importering osv, trodde ninty ville unngå sånt. Og det er meget viktig at du skaffer deg en Pal versjon, ettersom en europeisk wii ikke leser amerikanske wiispill. Det er jo hele poenget med freeloader.. Får du en amerikansk freeloader så må du ha en europeisk freeloader for å loade den.. Noen som har prøvd å "comboe" freeloadere? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Tar ordet ditt for det, dessuten tror jeg de kan komme til nytte når det gjelder Mario Kart Wii også Men igjen, helt unødvendig å utsette Brawl så lenge her i Europa, blir bare importering osv, trodde ninty ville unngå sånt. Og det er meget viktig at du skaffer deg en Pal versjon, ettersom en europeisk wii ikke leser amerikanske wiispill. Det er jo hele poenget med freeloader.. Får du en amerikansk freeloader så må du ha en europeisk freeloader for å loade den.. Noen som har prøvd å "comboe" freeloadere? Veldig mange har gjort det. Jeg har selv gjort det, og venter freeloader+brawl pakke i posten VELDIG snart. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Hva har du gjort? Loadet en freeloader fra en annen freeloader? Eller skaffet en amerikansk? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har bare bestilt freeloader for Wii og Brawl fra USA jeg... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Hm... Ser det ble litt feil i quotingen min. Var rettet til a-henriksen, som holdt på å kjøpe en amerikansk freeloader. Selv venter jeg til det kommer ut i europa, av flere grunner. Så får jeg heller ta Mario Kart mens jeg venter. Kommer vel ut i europa før amerika også, gjør det ikke? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor Japansk? Amerikansk er jo ute da... Noe enklere å bruke for de fleste. Den amerikanske var ikke ute da jeg skulle bestille, og jeg ville helst ha Brawl så fort som mulig (utolmodig, jepp). Dessuten er jeg såpass dreven i japansk at jeg forstår det viktigste i menyene o.l. Men til syvende og sist er det o et fightingspill. Man trenger strengt tatt ikke å kunne noe japansk for å lære seg hva man driver med Menyene er også enkle å lære seg. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Burde ikke denne trådens navn redigeres til "Super Smash Bros. Brawl-tråden" eller noe slikt? Vi diskuterer ikke oppdateringene på smashbros.com i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå