lolidude Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Med smash bros og freeloader blei det til sammen 450 kr sånn ca. No står det at freeloaderen blei sendt Hvor kjøpte du smash og er det med frakt? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Fett.. Dette er jo verdt å kjøpe... Men på den annen side må man jo kjøre Freeloaderen helt til man blir lei spillet (evt. kjøper en eu release).. Hva er best... Tror egentlig jeg venter til det gies ut. Vi har jo ingen dato, så det er ikke sikkert at vi får det i tredje eller fjerde kvartal... Kan jo være at vi får det i andre kvartal..... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Med smash bros og freeloader blei det til sammen 450 kr sånn ca. No står det at freeloaderen blei sendt Hvor kjøpte du smash og er det med frakt? videogamesplus.ca bestillte eg super smash brawl. Det kostet ca 300 kr med frakt. Codejunkies.com for freeloader. Kostet ca 150 kr med frakt. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Med smash bros og freeloader blei det til sammen 450 kr sånn ca. No står det at freeloaderen blei sendt Hvor kjøpte du smash og er det med frakt? videogamesplus.ca bestillte eg super smash brawl. Det kostet ca 300 kr med frakt. Codejunkies.com for freeloader. Kostet ca 150 kr med frakt. Når bestilte du? Jeg bestile på lørdag, men det står fortsatt at varene ikke er sendt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Bestillte 1 mars. Sikkert tomt Lenke til kommentar
super smash Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 hvilken "figur" gleder folk seg til å prøve på smash? jeg gleder meg veldig til å prøve Pit, siden jeg var en stor fan av kidicarius Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har nå brawl og er fornøyd :3 Forventet ikke så mye og hypen er feil.. av og til. Jeg bestilte freeloader på codejunkies og spillet fra www.videogameplus.ca De sendte meg faktisk spillet direkte til meg uten at jeg trengte å betale for tollen <3 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har nå brawl og er fornøyd :3Forventet ikke så mye og hypen er feil.. av og til. Jeg bestilte freeloader på codejunkies og spillet fra www.videogameplus.ca De sendte meg faktisk spillet direkte til meg uten at jeg trengte å betale for tollen <3 Hvor lang tid tok det til du fikk freeloader etter det var sendt? De sendte min for to dager siden og jeg håper jeg får den før onsdag. Gleder meg forresten til å prøve Snake og MetaKnight mest. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Har forhåndsbestilt på EBGames i butikken. Eneste er at de bare holder den av i to dager etter den er kommet. edit: forumet liker meg ikke.... Endret 15. mars 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Vi har ikke noen dato nei, bare rykter. Om det hadde kommet i Juni ville jeg trodd at det hadde blitt offisielt annonsert egentlig. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 EB Games mente det kom 1 Juni, og tror de fleste som allerede har forhåndsbestillinger ute sier det. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har nå brawl og er fornøyd :3Forventet ikke så mye og hypen er feil.. av og til. Jeg bestilte freeloader på codejunkies og spillet fra www.videogameplus.ca De sendte meg faktisk spillet direkte til meg uten at jeg trengte å betale for tollen <3 Hvor lang tid tok det til du fikk freeloader etter det var sendt? De sendte min for to dager siden og jeg håper jeg får den før onsdag. Gleder meg forresten til å prøve Snake og MetaKnight mest. Jeg bestilte det for en uke siden altså dagen før smash kom ut Freeloadern kom på torsdagen og smash i dag Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Ike er klar favoritt hos meg atm. Har ikkje fått sonic eller snake endå though. Medpå å brawle litt over nett senere i kveld Erlec? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Digger Ike så langt. Hvert bidige slag han gjør føles som en fullverdig smash i seg selv. Snake er også en pokkers kul fyr, siden man faktisk må være taktisk om man skal greie noe med ham. Vite hvor man plasserer bomber osv. Dessuten er jo codec-samtalene episk win. SSE er småskuffende i den forstand at det blir ekstremt repetivt etterhvert, men de nydelige cutscenene gjør fint opp for det problemet. Anbefaler at man spiller co-op på denne. EDIT: Jeg prøvde en kamp i SSBM etter å ha spilt Brawl litt. Helsike så kjedelig det plutselig ble! Nei, Brawl banker Melee så langt. Endret 15. mars 2008 av RevX Lenke til kommentar
Turbotroll Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Dere som bestilte på tirsdag; hvor bestilte dere? Jeg bestilte fradagen og jeg har ikke fått det... Har det noe med hvor i landet man bor kanskje? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 EB Games mente det kom 1 Juni, og tror de fleste som allerede har forhåndsbestillinger ute sier det. Det har lite å si hva en retailer mener når det kommer til utgivelsesdatoer. Sålenge det ikke er gitt noe offisiell dato fra Nintendo så kan ingen vite det, men man kan jo spekulere. Det er ofte slik med nye spill som er populære og som ikke har fått konkret utgivelsesdato. Retailere tar seg rett til å sette en dato som de mener kan være i nærheten av når det kommer. Den faktiske datoen kan være langt unna dette. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg prøvde en kamp i SSBM etter å ha spilt Brawl litt. Helsike så kjedelig det plutselig ble! Nei, Brawl banker Melee så langt. Ja, det ble som SSB til SSBM. Like kjedelig å spille de gamle variantene. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Gleder meg vilt til dette spillet nå Kan ikke dere som har spillet forklare litt mer om hvordan det er? Bra balansert? artig singleplayer? Jeg og sikkert mange andre som ikke har spillet vil sikkert høre litt mer ) Og hvilken kontrol skal dere bruke til SSBB? Jeg har bare den som var med Wii'en men vurderer Gamecube kontroller hvis det er den som er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Har ikke fått spilt så alt for mye enda, men virker rimelig greit balansert. Singpleplayeren er ganske morsom også, spilte en time i går og kom bare 10% Gamecube-kontrolleren er absolutt å foretrekke, kjøpte 2 stk fra ebay til litt over 100 kroner. Men en ting jeg lurer på, går det virkelig ikke an å få ordentlig widescreen i spillet? Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 2 stykker for 100 kroner er jo billig da! Men tror nok ikke jeg gidder å kjøpe det på internett, så jeg lurer på om noen av dere vet hvor dyr enn Gamecube kontroller er i en vanlig butikk som spaceworld? Synes også det er Gamecube kontrolleren som ser best ut:P Hvis du har prøvd spillet på nettet enda, hvordan er det med lagg og sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå