Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Smash Bros siden oppdatert!

bjorna

Anbefalte innlegg

Gleder meg noe sinnsykt til dette. Bare synd det er en stund til det kommer. Hadde vært bra om den var en lanseringstittel som den forrige SSBM var, men jaja.

Uansett, gleder meg til å spille som Snake. Lurer på hva slags morsomme triks han har på lur. :p

Tror forresten det blir Classic kontroller, og håper det også for den slags skyld. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal spille Brawl med Wiimote. Blir bare ikke Smash. Men Nintendo er Nintendo da, de klarer nesten å få til alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tør gjette at spillet lanseres omtrent samtidig som de ikke har mer info å legge til siden. Noen som vil gjette hvor mange baner, folk, spillmodier, låter og annet det er i spillet? Isåfall vil vi kanskje kunne få en liten pekepinn på hvilken måned spillet kommer i.

Lenke til kommentar
Helvete! Der kom Gamecube kontrolleren med som fryktet. Nå graver Wii seg bare lengre og lengre ned i gjørma :cry:

8815642[/snapback]

Hvorfor? Du kan jo spille på 4 forskjellige måter der to inngår Wii-kontrollen, ingen tvinger deg til å bruke GC kontrolleren. Dessuten er det ikke til å stikke under en stol at bevegelses sensorer ikke er løsningen i absolutt alle situasjoner. I et sloss spill der comboer ofte er en del av spillet er det mer nøyaktig og raskere å trykke på knapper vs gjøre bevegelser. De satser nok på å gjennskape suksessen med Super Smash Bros til GC som det ble holdt flere turneringer i, og da er denne nøyaktigheten viktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Helvete! Der kom Gamecube kontrolleren med som fryktet. Nå graver Wii seg bare lengre og lengre ned i gjørma :cry:

8815642[/snapback]

Ja til flere kontrollmetoder!

Lenke til kommentar

Jo flere kontrollmetoder, jo bedre. Det hadde vært litt spesielt litt spesielt å bare ha Wii-kontrollere på SSBB, da SSBM oppnådde en svært stor suksess - og en stor fanbase som hadde store turneringer o.l. Tror nok kanskje det hadde vært litt surt for hardcore-fansen om nye kontroller hadde blitt påtvunget.

Lenke til kommentar
Når tror folk at dette kommer ut? Gamers oversikt over utgivelsesdatoer er blottet for SSBB.

8833187[/snapback]

Jeg tipper at det ikke kommer før om minst tre måneder. Dette baserer jeg kun på hvor lang tid det vil ta å fylle opp SmashBros-siden med info om alle folka, banene, gjenstandene, spillmodiene etc. Samt at ingen dato har blitt annonsert enda. Så store titler blir oftest annonsert et par måneder i forveien, for å få folk til å legge av penger, hype det opp osv.

Lenke til kommentar

Tok meg friheten til å sette opp en grafisk sammenligning mellom dette og forgjengerne. Er ingen grafikkhore, men morsomt å sammenlikne. :) Gleder meg mer til dette for hver dag som går.

Super Smash Bros:

SuperSmashBros_samus.gif

Super Smash Bros Melee:

Samus2.jpg

Super Smash Bros Brawl:

samus_070615a-l.jpg

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...