Bandana Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Gleder meg noe sinnsykt til dette. Bare synd det er en stund til det kommer. Hadde vært bra om den var en lanseringstittel som den forrige SSBM var, men jaja. Uansett, gleder meg til å spille som Snake. Lurer på hva slags morsomme triks han har på lur. Tror forresten det blir Classic kontroller, og håper det også for den slags skyld. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal spille Brawl med Wiimote. Blir bare ikke Smash. Men Nintendo er Nintendo da, de klarer nesten å få til alt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Tror forresten det blir Classic kontroller, og håper det også for den slags skyld. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal spille Brawl med Wiimote. Blir bare ikke Smash. Men Nintendo er Nintendo da, de klarer nesten å få til alt. 8750383[/snapback] Du kan velge og vrake blant kontrollmetoder. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Du kan velge og vrake blant kontrollmetoder.8813488[/snapback] Bra, da trenger jeg ikke å kjøpe meg GC/Classic controller Lurer på hvordan den med bare Wiimoten vil fungere, har egentlig lite tro på den Endret 8. juni 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Åhh jeg husker dette fra 64, dritt kult spill, kanskje jeg har funnet en grunn til å kjøpe en Wii :!: Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg tør gjette at spillet lanseres omtrent samtidig som de ikke har mer info å legge til siden. Noen som vil gjette hvor mange baner, folk, spillmodier, låter og annet det er i spillet? Isåfall vil vi kanskje kunne få en liten pekepinn på hvilken måned spillet kommer i. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Du kan velge og vrake blant kontrollmetoder.8813488[/snapback] Bra, da trenger jeg ikke å kjøpe meg GC/Classic controller Lurer på hvordan den med bare Wiimoten vil fungere, har egentlig lite tro på den 8813557[/snapback] Helvete! Der kom Gamecube kontrolleren med som fryktet. Nå graver Wii seg bare lengre og lengre ned i gjørma Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Helvete! Der kom Gamecube kontrolleren med som fryktet. Nå graver Wii seg bare lengre og lengre ned i gjørma 8815642[/snapback] Hvorfor? Du kan jo spille på 4 forskjellige måter der to inngår Wii-kontrollen, ingen tvinger deg til å bruke GC kontrolleren. Dessuten er det ikke til å stikke under en stol at bevegelses sensorer ikke er løsningen i absolutt alle situasjoner. I et sloss spill der comboer ofte er en del av spillet er det mer nøyaktig og raskere å trykke på knapper vs gjøre bevegelser. De satser nok på å gjennskape suksessen med Super Smash Bros til GC som det ble holdt flere turneringer i, og da er denne nøyaktigheten viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Helvete! Der kom Gamecube kontrolleren med som fryktet. Nå graver Wii seg bare lengre og lengre ned i gjørma 8815642[/snapback] Ja til flere kontrollmetoder! Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Jo flere kontrollmetoder, jo bedre. Det hadde vært litt spesielt litt spesielt å bare ha Wii-kontrollere på SSBB, da SSBM oppnådde en svært stor suksess - og en stor fanbase som hadde store turneringer o.l. Tror nok kanskje det hadde vært litt surt for hardcore-fansen om nye kontroller hadde blitt påtvunget. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Og man kan bruke de forskjellige kontrollerne samtidig? Når tror folk at dette kommer ut? Gamers oversikt over utgivelsesdatoer er blottet for SSBB. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Gleder meg så jævligt mye til dette spillet. Verdt en Nintendo Wii alene spør du meg :!: Lenke til kommentar
@ir Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Gleder meg så jævligt mye til dette spillet. Verdt en Nintendo Wii alene spør du meg :!: 8834800[/snapback] For å være helt ærlig var dette min største grunn for kjøpet av Wii-en min Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Min var Zelda, Mario Galaxies og dette Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Når tror folk at dette kommer ut? Gamers oversikt over utgivelsesdatoer er blottet for SSBB. 8833187[/snapback] Jeg tipper at det ikke kommer før om minst tre måneder. Dette baserer jeg kun på hvor lang tid det vil ta å fylle opp SmashBros-siden med info om alle folka, banene, gjenstandene, spillmodiene etc. Samt at ingen dato har blitt annonsert enda. Så store titler blir oftest annonsert et par måneder i forveien, for å få folk til å legge av penger, hype det opp osv. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Du kan velge og vrake blant kontrollmetoder. 8813488[/snapback] Takk og pris, har kostet meg skjorta å gå til anskaffelse av fire komplette Wiimoter med Nunchuk. Er ikke nevneverdig sugen på å punge ut for 4 Classic Controllers attpåtil. Endret 15. juni 2007 av virulence Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Tok meg friheten til å sette opp en grafisk sammenligning mellom dette og forgjengerne. Er ingen grafikkhore, men morsomt å sammenlikne. Gleder meg mer til dette for hver dag som går. Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Endret 15. juni 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Og jeg som trodde vi bare fikk zero suit Samus. Strålende. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Samus ser utrolig kul ut. Gleder meg til å prøve henne! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 @ Dan_H, kan du ikke ta deg friheten til å sette opp sammenligninger av andre også? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Med internettmuligheter kommer dette spillet til å bli helt rått Gleder meg som en ape. PS: For dere som er like interisserte som meg, ta en titt på Smash Bros-siden hver ukedag for nye oppdateringer. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå