Jikla Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Synns nintendo burde få ræva i gir og gi en eu release dato kjapt som pokker. Sånn at eg har en dato å sjå fram til Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Synns nintendo burde få ræva i gir og gi en eu release dato kjapt som pokker. Sånn at eg har en dato å sjå fram til Helt enig med deg, Jikla. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Dere har definitivt noe å se fram til Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Dere har definitivt noe å se fram til Teasing, ikke pent. Ellers forstår jeg ikke hvordan de enda kan mangle en dato for EU release. Om de setter den i Juni... Samme for meg, bare de gir oss en dato. Lenke til kommentar
punti Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 noen som har hørt noe noe release dato? Lenke til kommentar
Smashgamer Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 vell www13.cd-wow.com sier 20 mai ps: er ny og elsker SSB SSBM SSBB Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Samme dato som Age of Conan? Det burde være ulovlig... Lenke til kommentar
Smashgamer Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Enig. Mange vil ikke klare og besteme seg men for meg blir det enkelt SSBB Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke for å være megapessimistisk, men jeg tviler sterkt på at datoen er såppas tett opp mot oss. Jeg vil heller satse på en av sommermånedene, kanskje tom. til høst. Det er bare ikke vits i å ha falske forhåpninger folkens Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Skal i militæret fra 12.juli. Så forhåndsbestillte fra USA med freeloader. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ville bare informere deg om at Freeloader ikke er kommet ut til Wii enda, og å modde en Wii gjør garantien ugyldig. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Freeloaderen skulle ha release 14 mars eller eventuelt ut i april. Og det er bedre det enn å vente til Juli/august vil eg tru. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Har du link? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Link til super smash release? eller freeloader? Hvis det gjelder super smash, så ringte jeg til en spåkone og svaret er 11.august < lol. og på freeloaderen som jeg bestillte fra hjemmesiden (codejunkies.com) så stod det release 14.mars før jeg bestillte. Etterpå så var releasen fjerna :/. Men det at super smash ikke kommer før Juli/August er vell vill gjetting. Kanskje vi er så heldige at vi må vente til fjerde kvartal Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Nå som jeg ser på siden virker det som om vi kan kjøpe allerede... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) jojo. Men min har vert: in process/paid/unshipped i 3 dager. OBS: bestill eu verjonen dersom du bestiller. Endret 9. mars 2008 av Jikla Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan vil det gå med firmware updates da? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis det er en firmware update som gjør det sånn at man ikke kan bruke freewaren, får man en ny tilsendt i posten. Hyggelige folk Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe.. De kommer til å tape på sikt da.. Men lønner det seg å importere da? Hva ble den totale summen? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Med smash bros og freeloader blei det til sammen 450 kr sånn ca. No står det at freeloaderen blei sendt Endret 10. mars 2008 av Jikla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå