Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Da kan vi oppdatere og si... THE WIND WAKER LINK IS IN THE GAME!!!!!! Seriøst Sakurai! Du har nettopp blitt min yndlingsdeveloper. Langt over Miyamoto!!!!!!! Åja... Bilde. Som dere kan se, så er Wolf også fått en plass Tilogmed smiliene her er ikke tilstrekkelige for å vise min glede! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 FUCKINGS STAR WOLF!!! *springe opp og spille Lylat Wars på Wii* Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 TWW Link kalles vist Toon Link. Se! Dark Toon Link! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Da kan vi oppdatere og si... THE WIND WAKER LINK IS IN THE GAME!!!!!! Seriøst Sakurai! Du har nettopp blitt min yndlingsdeveloper. Langt over Miyamoto!!!!!!! Åja... Bilde. Som dere kan se, så er Wolf også fått en plass Tilogmed smiliene her er ikke tilstrekkelige for å vise min glede! Det bildet er fake. Tydligvis! Det ser man lett. Observer. Her er den EGENTLIGE rosteren foreløpig (SPOILERS): http://forums.gametrailers.com/showthread....6438&page=1 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Toonlink er i alle fall med <3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Så bildet var fake? Hvorfor? edit: Ser det nå. Bildet av "toon" link var for åpenbart.. Endret 29. januar 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
punti Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Altså, har noen her inne tenkt på at vi muligens ikke får de characteren folk forventer? Som på melee var det faktisk troophies som ikke ble med på PAL versjonen. men bare JP versjon. Så alle som leser alt dette, jeg vil si at dere ikke må ha verdens største forhåpninger. hehe:) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Huff og huff.. Tenk om vi ikke får alle trofeene.. Det hadde vært trist... Jeg tror at vi kommer til å få samme utvalg som japaneserne Lenke til kommentar
punti Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Huff og huff.. Tenk om vi ikke får alle trofeene.. Det hadde vært trist...Jeg tror at vi kommer til å få samme utvalg som japaneserne Greit nok at du tenker lavt med dette. Men du vet aldri. Jeg kan si det sånn. INGEN her inne burde akkurat være sikker på at vi får alle ting som japan får. PAL får en mye mindre ekstra enn JP versjoner. så jeg hadde ikke hatt mine forventninger Endret 29. januar 2008 av punti Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 http://www.joystiq.com/2008/01/29/super-sp...pdate-videos-a/ En side med bilder av Wolf, Ganon, Flaco osv. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Er wolf konfirmert nå da? Mener å ha sett et bilde.. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Gå på Gametrailer.com sitt forums, der ligger det en Japan Spoilers tråd. I den tråden finner du komplett bilde av alle sammen av de som kommer. Er altfor lat til å finne den framfor dere da. Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg savner flere folk fra F-Zero X, jeg. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=f1fNuLUrPFI Se på videoen min, vet du vil like den. SSBB-Intro på norsk! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 GENIAL!! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 GENIAL!! QFT! Genialt da. Har aldri hørt på det på den måten.. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 GENIAL!! GENIAL!! QFT! Genialt da. Har aldri hørt på det på den måten.. Takker! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 La link på nintendo.no sitt forum, mange smash fans som digga den Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 La link på nintendo.no sitt forum, mange smash fans som digga den Fett, takker for det ass! Folk som deg er grunnen til at jeg lager sånt som dette =) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Det jeg venter mest på innen Brawl er datoen som blir spikret fra Nintendo her i Europa!! Men det har ikke skjedd enda Japan har vel fått det allerde, US 7 mars og ingenting nevnt i Europa, er så typisk Nintendo det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå