FedoraHelper Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Grunnen til at jeg kjøpte wii, men nå ser det nesten ut som neste-generasjon får spillet ettersom det blir utsatt OM OG OM IGJEN X( Lenke til kommentar
freke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skulle nesten tro Rare sto bak spillet. Men det kommer når det kommer. Ikke noe ukjent fenomen med utsettelser. Blir vant til det og. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Problemet slik jeg ser det er at det ikke slippes likt worldwid slik som feks Mario Galaxy. Utsettelser regner jeg alltid med Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 http://gamereactor.no/nyheter/112536/Super...839977ff1519577 Dette kan bli ett av årets store høydepunkt vil jeg tru! Men det som er så synd vi må vente så utrolig lenge på spillet siden det kommer 31 januar i japan, 9mars US og ingen dato for oss Vil heller ikke modde Wiien for det spillet, Wiien min skal være clean som alle andre maskinene mine! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ah! Meget bra at Sheik fremdeles er med, selv om det er fra Ocarina of Time og ikke Twilight Princess. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Positiv overraskelse med Sheik, ja. Var litt bekymret for at de kunne komme til å kvitte seg med transformasjonsopplegget. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ÅH! Fyfaen til kul film vi fekk idag. Sjekk bakgrunnen/miljøet. Eg synes likevel gameplayet var raskt sjølv om det var online og lang distanse =) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bare meg eller er det meget lett å "you must recover" som sakurai så fint sa det? Se på Mario. Han tilbringer jo nesten mest tid under brettet... Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Da er Marth blitt bekreftet. Brawl japansk intro Marth and Metaknight Musikken gir meg gåsehud brrrrrrrr :!: Falcon Endret 29. januar 2008 av chelatoth Lenke til kommentar
kottila Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og Falco Ting kommer på til å komme på løpende bånd fremover. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Liker ikke den "wannabe" epic chanting. Prøver å etterlikne Fortuna, men feiler. Litt synd, ettersom det antakligvis er det eneste som jeg har å utsette på et ellers perfekt spill! Og er det bare meg eller virker det som om Sakurai oppsumerer oppdateringene sine? Nå har han lagd flere av de oppsumerings oppdateringene (Hvilken musikk som er fra starten, hvilke funksjoner vi har i "Vault" for å nevne noen). Kanskje de øker the epicness i den siste tiden før den japanske lanseringen? Når er den foresten? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Liker ikke den "wannabe" epic chanting. Prøver å etterlikne Fortuna, men feiler. Litt synd, ettersom det antakligvis er det eneste som jeg har å utsette på et ellers perfekt spill! Og er det bare meg eller virker det som om Sakurai oppsumerer oppdateringene sine? Nå har han lagd flere av de oppsumerings oppdateringene (Hvilken musikk som er fra starten, hvilke funksjoner vi har i "Vault" for å nevne noen). Kanskje de øker the epicness i den siste tiden før den japanske lanseringen? Når er den foresten? I dag har folk begynt å få tak i det, men det kommer offisielt på torsdag. edit: trodde det var torsdag i dag av en eller annen grunn Endret 29. januar 2008 av kottila Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) MM.. Er det i morgo spelet vert sluppe i Japan? Endret 29. januar 2008 av aspic Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Natt til torsdag norsk tid. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Natt til torsdag norsk tid. Heldig de japanerne er da Skulle ønske vi kunne fått det samtidig som amerkanerne i det minste. Lenke til kommentar
punti Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 men er det sant som de sier? at det muligens blir tilgang til flere ved hjelp av nye firmware som inneholder personer til spillet? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvem sier? Det har jeg aldri hørt om. Og tror ikke det er aktuelt. Ok. Her kommer en liste over de som er i brawl: New ones Pit Wario Ike Pokémon Trainer Diddy Kong Meta Knight Snake Lucas Sonic King Dedede Pikmin & Olimar Lucario ROBOT Gamle Mario Link Kirby Pikachu Fox Samus + ZS Samus Zelda + Sheik Bowser Donkey Kong Yoshi Peach Ice Climbers G&W Falco Cpt. Falcon Luigi Ganondorf Ness Marth Jigglypuff Og bilder som bekrefter: Marth: Ness: Falcon Ganondorf Luigi ROBOT Jigglypuff og Lucario (Lucario også bekreftet over^) Ridley som Subspace Boss! I knew it! Endret 29. januar 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
punti Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) det er rykter jeg hører av nintendo/super smash fans:) hehe. men jeg vet ikke helt hva jeg skal kunne tro. Men det som er rart, og som jeg hvertfall ønsker! det er ikke bilder av characters, men filmer som beviser det. ganondorf kan jo være lett laget i photoshop med bildet av et rom fra MGS? men proft om noen av de andre er laget da^^ hehe.. Men kan du vise et filmklipp om du har? eller om noen her vet om filmer av dette? ville gjerne hatt link til bildene du la ut visst det er mulighet. Endret 29. januar 2008 av punti Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Flott! Ganondorf er med. Håper han har egne skills denne gangen. Steik, Meta Knight var kul. Se slutten av dette klippet fra youtube. Endret 29. januar 2008 av PantZman Lenke til kommentar
punti Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette gir meg en tanke om super smash bros film!:O Så genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå