master_al Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Det står vel 2001 / 2002 på melee introskjermen, så kan nok stemme det ja. Gleder meg til Brawl, men Melee er fortsatt veldig artig å spille, da helst med en eller flere personer; AIen er jo for lett, sjøl på level 9. Hadde jo vært flott å ferie lanseringen til Melee med ett nytt spill i serien, at det kommer i Mai høres jo ikke så usannsynelig ut egentlig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, tipper selv vi får det rundt mai. Ute i Japan om 16 dager... Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 De som ikke importerer må belage seg på LANG ventetid: SSBB won't be out in Europe until after june 2008. Og et så stort spill vil selvsagt ikke lanseres midt på sommeren, så da må nok vente til høsten. Ja, tipper selv vi får det rundt mai. Ute i Japan om 16 dager... :\ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Det gikk et rykte om at det ville komme etter juni, men Nintendo avkreftet det og sa at de ikke hadde bestemt seg for dato. Så vi får se... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe kult å se at Pikmin & Olimar blir en karakter Lenke til kommentar
flakken Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er skuffende at man ikke har hørt eller sett noe til Ganondorf eller Captain Falcon. Hvis de ikke er ingame, så blir jeg skuffet siden de har mitt favoritt moveset og en del av gleden er borte. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er skuffende at man ikke har hørt eller sett noe til Ganondorf eller Captain Falcon. Hvis de ikke er ingame, så blir jeg skuffet siden de har mitt favoritt moveset og en del av gleden er borte. De kommer sikkert, håper bare Ganondorf har en litt annen type slåssestil, og ikke akkuratt samme som Captain Falcon Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Ny karakter klar for SSBB! Pikmin & Olimar! "Goodness! Captain Olimar joins the fray with five colours of Pikmin in tow! He plucks Pikmin from the ground and they fight as his allies. Without Pikmin, Olimar can’t even do a Smash Attack. And the short-lived Pikmin tend to scatter. Theirs is a fated symbiotic relationship." Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Spennende med orginale karakterer. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 kjipt at vi må vente til Q3 til og få det som jap/US får i jan/feb. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Spennende med orginale karakterer. Huh? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 You know, sheet vi ikke har sett før på Super Smash. Lenke til kommentar
Shar Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde vert kult med et førstepersons supersmash spill som vi spillte online Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde vert kult med et førstepersons supersmash spill som vi spillte online Om vi hadde fått en Super Smah i førsteperson, så ville det vel fjernet en god del av hele konseptet med spillserien. Ikke noe jeg hadde foretrukket i alle fall.. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Utsatt til 9. mars i statene. Til den 31. januar i Japan. Due to delays in the completion of Super Smash Bros. Brawl, we’ve had to change the release date of the game to Sunday, March 9th. I deeply apologize to the people who have looked forward to playing the game for so long and ask that you hold on just a little longer. Thank you for your patience. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Shiek så veldig kul ut, ikke en overrakselse men kult likevel Endret 16. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Er så lei dem utsettelsene, bare vent vi må vente til august for å få kloa i Brawl! Latterligt dårligt siden jeg skal ha bare 2 spill til Wii iløpet av dette året Dette er Nintendo kjent for "UTSETTELSER" Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Heller et utsatt og ferdig produkt enn et uferdig produkt lansert tidlig. I mens spiller jeg fortsatt Melee Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ser veldig kult ut, selv om jeg bare såvidt har prøvd melee. Håper det kommer før høsten. Endret 16. januar 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå