Unlimited LTD Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ah.. Selvfølgelig.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) De som ikke importerer må belage seg på LANG ventetid: SSBB won't be out in Europe until after june 2008. Og et så stort spill vil selvsagt ikke lanseres midt på sommeren, så da må nok vente til høsten. Endret 7. desember 2007 av kilik Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 mindre prioritering av europa eller? Hadde det ikkje vert digg med eit slikt spill til kver consol? Så online så kunne man ha spillt mot 360, ps3 og wii spill figurar :O Master chief vs mario vs cloud ffa o.O Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) De som ikke importerer må belage seg på LANG ventetid: SSBB won't be out in Europe until after june 2008. Og et så stort spill vil selvsagt ikke lanseres midt på sommeren, så da må nok vente til høsten. Å herregud da, det var det jeg har sagt hele veien att spillet kommer sent 2008, typisk Nintendo det. Tror US har fått dato 10.februar, og vi må vente til høsten pga det helvettes oversettingen til tysk ,fransk, spansk you name it Dette er gode gamle Nintendo på sitt beste, alltid ca 5 måneder for å få det... off Må du modde Wiien får å spille US spillene? Det orker jeg ikke, ulovligt som faen Endret 7. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 And as the case has always been, I’ve made it so you can play the characters you unlock in battles. Beste kommentaren hittil! Men det var flott å se at du ikke mister de du spiller med. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Må du modde Wiien får å spille US spillene?Det orker jeg ikke, ulovligt som faen Det er verken ulovlig å modde konsollen eller å importere spill. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Må du modde Wiien får å spille US spillene?Det orker jeg ikke, ulovligt som faen Det er verken ulovlig å modde konsollen eller å importere spill. Eller så kan du vente på Freeloader til codejunkies. Evt. Action Replay, da den pleier å inneholde Freeloaderen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens update var litt olol.... Om du speler "random" game mot folk på internett vil du ikkje få vite NOKO som helst om dei (namn, osv). Om denne personen fell ut av internett vil du heller ikkje få vite om det! Då stepper ein cpu-spelar inn for person. Dette får meg til å tru at ein faktisk spelar mot botar heile tida =p Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Må du modde Wiien får å spille US spillene?Det orker jeg ikke, ulovligt som faen Det er verken ulovlig å modde konsollen eller å importere spill. Men fungerer importerte Wii spill på wiien da? Er ikke alle spill som gjør det Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Tror de siste chip-ene fungerer greit. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens update var litt olol.... Om du speler "random" game mot folk på internett vil du ikkje få vite NOKO som helst om dei (namn, osv). Om denne personen fell ut av internett vil du heller ikkje få vite om det! Då stepper ein cpu-spelar inn for person. Dette får meg til å tru at ein faktisk spelar mot botar heile tida =p Ja, det der har jeg ikke tenkt på. Men samtidig så blir nok random battles sånn man bare gjør iblant, jeg hadde nok spilt mest mot friends. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Håper SMB:B vil bundle med offisielt headset Edit: Tror neppe det blir noe særlig vanskelig å oppdage om en CPU tar over. De har et visst mønster, pluss vanskelighetsgrad. Endret 7. desember 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Huh? We’re already at character selection? That’s right. You don’t make any rooms. Hvorfor? ;_; Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Kirby hatter! Yay! Noe så artig: Lenke til kommentar
punti Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) dere! dette bolir bare rett og slett genialt! men kommer det ikke noe release dato snart da?:S driter i når/hvilken måned, vil vite nøyaktig satt dato:P Endret 20. desember 2007 av punti Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Likte denne best: Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Hidden reference? Tok den nemlig ikke. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 WiFi updaten for noen dager siden var kul, digger meny designet. Liker bare ikke banen Onett, som ser ut til å bli med i følge dagens update Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Dette blir helt utrolig bra, kan ikke skuffe. Men spørsmålet er jo når det kommer, vil ha det så fort som mulig Kom ikke Melee i Mai i 2002? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Det står vel 2001 / 2002 på melee introskjermen, så kan nok stemme det ja. Gleder meg til Brawl, men Melee er fortsatt veldig artig å spille, da helst med en eller flere personer; AIen er jo for lett, sjøl på level 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå