Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Smash Bros siden oppdatert!

bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som ikke importerer må belage seg på LANG ventetid: SSBB won't be out in Europe until after june 2008.

Og et så stort spill vil selvsagt ikke lanseres midt på sommeren, så da må nok vente til høsten.

Å herregud da, det var det jeg har sagt hele veien att spillet kommer sent 2008, typisk Nintendo det.

Tror US har fått dato 10.februar, og vi må vente til høsten pga det helvettes oversettingen til tysk ,fransk, spansk you name it

Dette er gode gamle Nintendo på sitt beste, alltid ca 5 måneder for å få det... off

Må du modde Wiien får å spille US spillene?

Det orker jeg ikke, ulovligt som faen

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Dagens update var litt olol.... Om du speler "random" game mot folk på internett vil du ikkje få vite NOKO som helst om dei (namn, osv). Om denne personen fell ut av internett vil du heller ikkje få vite om det! Då stepper ein cpu-spelar inn for person. Dette får meg til å tru at ein faktisk spelar mot botar heile tida =p

Lenke til kommentar
Dagens update var litt olol.... Om du speler "random" game mot folk på internett vil du ikkje få vite NOKO som helst om dei (namn, osv). Om denne personen fell ut av internett vil du heller ikkje få vite om det! Då stepper ein cpu-spelar inn for person. Dette får meg til å tru at ein faktisk spelar mot botar heile tida =p

Ja, det der har jeg ikke tenkt på. Men samtidig så blir nok random battles sånn man bare gjør iblant, jeg hadde nok spilt mest mot friends.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...