Redfire Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg har lest så mye men klarer ikke å vente mer det må komme!! Hvis det blir utsatt så henger jeg meg! I himmelen kan man gjøre hva man vil så jeg blir happy der. Hvis Dixie (Diddy) ikke har hår skulle man trodd hun prøver seg på Donkey! Nædda Endret 28. november 2007 av Redfire Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Gå og heng deg du... Det er allerede utsatt Hva mente du egentlig Dixie prøver seg på Donkey? At hun burde være alternativ kostyme? Lenke til kommentar
Redfire Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg mener at Diddy blir gay, så kler han seg ut som dixie Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 ... Akkuratt.... Men tilbake til Brawl: Event's gjør et comeback. (Suprise?) Men nå er det morsommere event's også. Ikke bare de normale drep ham, og drep henne. Nå skal du ødelegge banen i skyworld, fange begge fiender i yoshis egg-angrep på en gang osv. Kan dette bli spennende? Lenke til kommentar
Redfire Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Skulle ønske Gray Fox (MGS) Kunne være playable jeg digga han på Twin Snakes Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 YES! The temple kjem i Brawl! Deilig bane, og deilig bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Faens drittbane. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Faens drittbane. Begrunn? Sjølvsagt er banen ganske rotete i forhold til "vanlege" banar, men klart eit friskt pust synes eg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hva er poenget med sære begrunnelser? Tempel er den beste banen, punktum. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Vel, for det første er den jo tooo big. Den er en av de mest unfair banene (Fox kan løpe rundt å laserspamme uten å bli tatt for eksempel), og det er umulig å drepe noen nede i "kjelleren" om man greier å teche sånn nogenlunde. Det er kjedelig Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 en av to yndlingsbaner fra melee, yippi! Kommer Final Desitination i tillegg? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 FD er jo nødt til å være med Ingen grunn til at de ikke skal ha den med. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Den kommer nok ikke tilbake. Blir nok en ny, men temmelig lik bane. Ellers er jeg også glad for at Temple kommer tilbake! Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Temple var jo den gøyeste banen på melee, så det er supert at den kommer tilbake. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Temple var jo den gøyeste banen på melee, så det er supert at den kommer tilbake. Nei, det er Final Destination, hehe. Dagens oppdatering var vel egentlig litt selvsagt fra før av. Den var ikke så bra. De kunne vist litt mer enn bare lista (og så klart bildet av fighten, men det var da ikke nytt). Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg håper på Fox sin bane fra orginale og Melee kommer tilbake. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja den er bra Men har de ikke omtrent vist den på den traileren? Hvor følgende skip og skipet til bad-guy i Kirbyuniverset flyr side om side? Kanskje ikke solid info.. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Sakurai, du Sakurai. Returning Pokèmons >_> At least er ikke Jigglypuff med der. Det confirmer vel så og si henne Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva er en CD? Noe man bruker vidre i spillet? Eller bare en ting i kampen..? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva er en CD? Noe man bruker vidre i spillet? Eller bare en ting i kampen..? Om jeg ikke tar helt feil, brukes de til å høre på musikk i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå