( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det skjer ingenting innen Brawl kommer ut i alle fall, såpass er sikkert og visst. Angående Megaman: lol Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor skulle Square Enix ha noe å si i Brawl? Cloud kommer aldri til noen Nintendo spillemaskin. Kanskje vi får noen fra et Nintendo Final Fantasy, men ikke fra PS2. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff, Cloud ville vært teit. Har aldri likt den fyren, og dessuten har han aldri vært på en Nintendokonsoll heller. Selv håper jeg på Simon Belmont/en annen fra Castlevania. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 De må lage en remake til Wii eller porte FF7 til DS for at Cloud skal kunne være med i SSBB. Mener å ha lest at det er et krav at figuren skal ha vært med i et spill på en Nintendo konsoll. Hva med Sora fra Kingdom Hearts eller noen fra de klassiske FF spillene? Det er fortsatt en del third party figurer jeg har lyst til å se i SSBB. Jeg synes at Nintendo burde strekke ut en hånd og lage avtaler med third party utviklerene: Simon Belmont: Konami lager et nytt Castlevania spill ekslusivt for Wii Isaac eller Felix fra Golden Sun: Camelot lager en oppfølger til Golden Sun Megaman: Capcom lager ørten nye Megaman spill til Wii og DS En kan drømme. Spillet begynner for øvrig å nærme seg top 3 lista mi for spill i 2007. Med så mye innhold som er annonsert er det vanskelig å tro annet enn at det blir evighetspillet til Wii. Det blir spillet som man alltid kommer tilbake til. Er det noen som vet om de skal oppdatere smashbros.com helt til spillet blir utgitt? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 He, hvilke karakterer er det som IKKE "burde" være med, da. Forøvrig kommer nok ikke Brawl før til neste år, så du kan stryke den av 2007-lista, og heller sette den opp som nummer en for 2008 Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 He, hvilke karakterer er det som IKKE "burde" være med, da. Forøvrig kommer nok ikke Brawl før til neste år, så du kan stryke den av 2007-lista, og heller sette den opp som nummer en for 2008 Uff.. Jeg mente egentlig 2008. Hadde aldri noen tro på at det ville komme i år. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nja, har GTA4, Starcraft 2, MGS4 og GT5 foran på lista. Men ingen tvil om 2008 blir et hyggelig spillår Når jeg tenker meg om så sa vel Nintendo at karakterene må ha vært på en Nintendo-konsoll, så da er det nok tvilsomt med Cloud ja Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Var ikke Cloud med i Kingdom Hearts: Chain of Memories? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kuku, selv om Nintendo kanskje ikke har sagt det direkte så tipper jeg at karakteren mer eller mindre i tillegg må ha vært en hovedperson Lenke til kommentar
Patney Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kuku, selv om Nintendo kanskje ikke har sagt det direkte så tipper jeg at karakteren mer eller mindre i tillegg må ha vært en hovedperson Finnes det spill man kan styre King Dede, eller Ganondorf? Falco er heller ingen hovedperson. Men om Cloud kommer blir jeg trist. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Pirke-pirke på gang Lenke til kommentar
aloras Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Når jeg tenker meg om så sa vel Nintendo at karakterene må ha vært på en Nintendo-konsoll, så da er det nok tvilsomt med Cloud ja Har Snake vært på noen Nintendo konsoll? Er ikke Metal Gear Solid Sony eksklusiv da? EDIT: Min feil Tok meg et lite søk på google, og fant fort ut at The Twin Snakes ble sluppet til Gamecube Endret 31. oktober 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) MGS har aldri vært eksklusivt til noe som helst. Selv har jeg MGS2 til Xbox, MGS3 til PS2 og MGS: Twin Snakes til GC. Edit: You edit, I edit. Endret 31. oktober 2007 av Motoko Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Mye info om kontroller mulighetene i dag. Tror jeg holder meg til gamecube eller classic. De andre ser så vanskelige ut. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Og la oss ikke glemme de fantastiske fargene (!). Hvit Donkey, wooow. Dark Link er dog litt våt drøm, må innrømme såpass Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Håper bare Dixie som alternativt kostyme til Diddy får hår og ikke blir skallet... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Ja Dixie er søt, men ærlig talt, ville stilen til Diddy passe? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Aner ikke. Men har hørt ryker om at Dixie blir kostyme for Diddy. Uten hår.. Og det ville jo sett helt forferdelig ut! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Teh nightmares O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå