( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Peach sitt supermove, hun ser ganske evil ut Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen nye videoer lagt ut på gametrailers nå, fra E for all (her). Kult å se hvordan subspace emissary blir da Gleder meg så sinnsykt. Mhm.. Ser enormt ut, sjølv om eg gledar meg meir til MP =) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ikke lenge til MP nå, nei. Lurer på om jeg får tid til å bli ferdig med det før SMG, med alt skolestresset ved siden av. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei, eg meinte MP som i Multi-Player Men eg gledar meg og hemskt til Metroid Jag som du har og ekstremt mykje skulestress for tida.. Eg hadde trudd at 2. klasse VGS skulle vere mykje "tyngre" enn 3. Klasse, men der tok eg grundig feil. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei, eg meinte MP som i Multi-Player Men eg gledar meg og hemskt til Metroid Jag som du har og ekstremt mykje skulestress for tida.. Eg hadde trudd at 2. klasse VGS skulle vere mykje "tyngre" enn 3. Klasse, men der tok eg grundig feil. Så lett man kan misforstå forkortelser Ja, såklart er multi-player delen best - Brawl med tre av mine gamerkompiser (deriblant Hippie-Erlend og Yoshi fra forumet) vil være drømmen akkurat nå Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Dagens bane så artig ut, bortsett fra: Oh, and on this stage, you’ll be able to enjoy the music from the Mii Channel and Wii Shop Channel, too. Som om vi ikke er ekstremt lei dem allerede. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, faktisk kan jeg tenke meg at Shop musikken må være en bra musikk å sloss til. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er ikke lei av Wiimusikk (har ikke Wii selv ), men denne banen så sykt bra ut. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Skulle bare mangle at vi kan tegne banen selv på en DS. Det hadde vært rått! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Skulle bare mangle at vi kan tegne banen selv på en DS. Det hadde vært rått! Veldig usikker på at det kommer til å skje. Da hadde de nok gitt info i dag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Nei, men man kan bygge baner selv og dele de med andre online: STAGE BUILDER Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Beste oppdateringen noensinne! Hva kan toppe Brawl nå? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Savner Mega Man og Cloud. Forventer 128 characters til sammen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Savner Mega Man og Cloud. Forventer 128 characters til sammen. Sleng på eit par pokemons så snakker vi 583 characters, DET hadde vore digg Anyway, digg update idag Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 STAGE BUILDER I. CAME. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Savner Mega Man og Cloud. Forventer 128 characters til sammen. Haha, Cloud. Hadde blitt sykt teit. Og altfor mange karakterer=slit Uansett, dagens var så DIGG Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Savner Mega Man og Cloud. Forventer 128 characters til sammen. Hvor får du Cloud fra? Han har da aldri vært en Nintendo karakter... Og selv om de tidlig final fantasy spillene var til SNES så var ikke Final Fantasy VII til noen Nintendo spillemaskiner. Og dermed hadde det vært dumt å innkludere ham. Hvis ikke... Square Enix releaser det til Wii Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Woho, dritkul update! Blir nok morsomt å sitte å lage mange kule baner Og utrolig imba at Nintendo sender èn bane hver dag! Ble ganske mange baner etter hvert, though Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Les: However, the plan is for that stage to vanish once one day has passed. It’s a once-in-a-lifetime encounter. Norsk: Planen er at hver bane forsvinner etter en dag har gått. Du får aldri se den igjen. Å.. Glemte nesten.. Passet så genialt den replyen til kilik! Skulle bare mangle at vi kan tegne banen selv på en DS. Det hadde vært rått! Nei, men man kan bygge baner selv og dele de med andre online: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Synd at banene forsvinner. Forhåpentligvis betyr det at de bare forsvinner fra serveren, så man kan fortsette å spille banen lokalt hvis man har lastet den ned. Cloud har ikke vært på noen Nintendo-konsoll nei, men han er nok det største varemerket til Square-Enix. Vi får se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå