Unlimited LTD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hm.. Hvorfor slikt hat mot de eneste som går utenom det vanlige? De bør jo være meget inspirerende å spille med? Ettersom det er en annerledes spillopplevelse enn før.. De har bare en brattere læringskurve enn de andre. Faktisk tror jeg ikke nintendo kunne unnlatt å gi dem en plass i Smash Bros serien. Men, gi meg argumenter for at de er så dårlige da.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du er forvirrende, tok jeg ikke ironien din? Dette er da helt subjektive meninger. Hvem er favoritt, hvem er jumbo, osv. Tilfeldigvis var det flere som ikke likte Ice climbers. Ranker dem på lik linje med Mew Two og Falcon. MEN, ingen slår Mr. Game and Watch (brr). Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ingen ironi. Mange som liker IceClimbers også. Og de kan være gode bare man bruker de bra. Trenger nok kanskje noe som kan rette opp det at man blir straks handicappet hvis man mister hjelperen med en gang.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noe må man da få igjen for å ha knærta den ene jæveln Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hehe.. Sant nok, men det bør ikkje vere slik at karakteren(ane) blir uspelbare så lenge du mister han eine eller den andre. Men no er det jo slik at eigentleg alle karakterar har ei "ess" dei kan miste. Om eg har forstått dette riktig altså. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hæ? Du mener Wario's Motorsykkel? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Stod noko om Samus. Når ho bruker spesialangrepet sitt så mister ho beskyttelsesdrakta. Berre eg som har fått inntrykk av at mange av karakterane har eit "ess" dei berre kan bruke ein gong? Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Stod noko om Samus. Når ho bruker spesialangrepet sitt så mister ho beskyttelsesdrakta. Berre eg som har fått inntrykk av at mange av karakterane har eit "ess" dei berre kan bruke ein gong? 9508499[/snapback] Det blir kalt Final Smash. FS er et item man kan få kun en gang per kamp, og den kan bare brukes en gang. Alle har forskjellige angrep. Samus skyter en enorm laserstrple, Pikachu blir til en lynkule og Bowser blir giga. Les mer her. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Men det er egentlig ikke det samme.. Bare en endring i spillestil. Og jeg tror bare Samus har det "problemet".. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Og Diddy kan miste Jet Pack'en sin? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja. Men jeg tror den er tilbake etter en stund. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fuck yeah! Online =D Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette må være den beste updaten ever. Forhåpentligvis vil det ikke lagge så veldig. Melee hadde jo 60 frames i sekundet, og tipper Brawl vil ha noe lignende. Og jeg er litt usikker på hvor godt wifi-tingen til nintendo fungerer. Uansett, det er herlig å vite at man slipper å denge løs på cpuer om man ikke har noen i nærheten som vil spille =) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Endelig fikk vi det bekreftet. Jeg begynte å tvile litt en stund... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Endelig fikk vi det bekreftet. Jeg begynte å tvile litt en stund... 9518691[/snapback] Einig, ettersom det ikkje vart oppført på lista med online-spel på den Game Convention greia.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Cool! likte veldig godt det med sandbag Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Now, while you’re waiting for a match to start, you can kill time with a little practice on Sandbag. Practice, practice! We’re planning a number of services that make use of Wi-Fi, but we’ll reveal them gradually with the other modes. Enjoy. Selv om jeg aldri fikk til sandbag delen i Melee så synest jeg dette var en god idé. Edit: Håper det blir bedre mulighet for å chatte også. Endret 18. september 2007 av PantZman Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke helt fornøyd, jeg da Skulle ha vært lov til å battle med andre, og ha ranking. Ikke såå gøy med battle mot andre for moros skyld hver eneste gang. De har heller ikke rettet på Friends Code-greia, noe jeg synes er dårlig. Men så klart, utrolig glad for at spillet i det hele tatt har Online-del Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 De må da få en ordning på det, gi navn på kodene til venner elns. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skulle ha vært lov til å battle med andre, og ha ranking. Ikke såå gøy med battle mot andre for moros skyld hver eneste gang. Einig.. Litt av morroa er jo å kunne bli best! Uansett, tenk på muligheitene. Vi får heller skipe ei diskusjon.no turnering. Og det vil nok bli mange turneringar rundt om i verden kor ein melder seg på via veven og så arrangerer kampane. Eg gledar meg i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå