Badering Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Morsom update Alltid artig med nye karakterer. Og Diddy Kong virker mandig ;D Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Har Diddy-Kong peanøttpistolene sine i dette spillet, eller? Og hva er egentlig det fulle navnet for spillet? 9338926[/snapback] Ja, det har han. (tror jeg da.. Tror det sto noe slikt på siden) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Vel, håper på Marth jeg.... 9225455[/snapback] Samme her, han var en av mine favoritter fra Melee. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Død tråd Bør gjennopplives! Hva syns diskusjon.no om hvordan man gjør spesial-angrep med Wiimoten? Man tilter wiimoten i tilsvarende retning mens man trykker på b for å velge retning. Syntes det høres kult ut. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Burde i seg selv by på nok av innovasjon, utfordringer og spilleglede i alle fall Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Dagens update. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pokémon Trainer: Special Moves The Pokémon Trainer commands three types of Pokémon. His down special move is a Pokémon Change, so each Pokémon has three special moves! That’s nine in all. Amazing! Squirtle Up Special Move: Waterfall Squirtle splashes up the water torrent. Squirtle Side Special Move: Withdraw Is this the turtle’s so-called shell? It slides along the ground. Ivysaur Standard Special Move: Bullet Seed It fires a rapid seed barrage straight up in the air! Ivysaur Up Special Move: Vine Whip It can grab the edge with its whip! That was TOO close! Charizard Standard Special Move: Flamethrower We just had to have this. It is Charizard, after all. Charizard Side Special Move: Rock Smash It smashes rocks with its head. Bam! A solid hit from this delivers a mighty blow!! Supplement your shortcomings and take advantage of your strengths. You must co-operate to push on! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Squirtle! EDIT: Er Mewtwo med i SSBB? Digget å spille med han i SSBM Endret 29. august 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 MewTwo må jo være med ;D Han var en ganske unik karakter, og om han ikke kommer med i Brawl, tror jeg vi ihvertfall vil få en lignende karakter med lignende stil. Sakurai ville jo ikke ha noen kloner, så jeg tror MewTwo vil være å se i Brawl. Men forhåpentligvis vil de oppgradere MewTwo. Han er jo spillets desidert dårligste karakter, men alikevel skal han jo være den beste pokèmon-en eller no sånt. D= Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg syntes ikke han var så dårlig. Hvis de først skal fjerne noen karakterer så burde det bli Jiggelipuff Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Mewtwo eide jo da! Han hadde kraftige angrep å kunne teleportere seg så folk sjeldent traff han med sine angrep Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jigglypuff er jo dritmandig =D Restkomboer äger alt ;D Jiggz er jo den nest mest populære pokèmonen i Japan, så jeg tviler på at de fjerner h*n =P Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hvis du greier å lure folk med teleport, så har de virkelig lite skills i smash. Og Mewtwo er kansje noe kul, men han er en av de dårligste i spillet. Og seff, Puff må være med. Han har rest, Wall of Pain osv. Jeg tviler på at dere har sett The King, liksom. Endret 30. august 2007 av NorskeLink Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Aner ikke hvordan dere får MewTwo til å bli spillets dårligste. Jeg eide med ham. Endret 30. august 2007 av IamBored Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Puff er jo utrolig kul En av mine favoritter! Håper virkelig ikke de fjerner h*n! Endret 30. august 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Dagens update: 03/09/2007 Mon Pit’s Descent The invasion by the Subspace Army has engulfed terra firma in chaos. One angel watching the scene from the heavens receives an imperial order from the goddess Palutena, and embarks on a journey. My Klipp Endret 3. september 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg følger også nøye med på denne siden, og singelplayeren i brawl virker jo virkelig spennende. Btw. Puff eier (krever skills, men opp og B angrepet hans (Hvor han selv sovner) er utrolig bra. Har en kompis som tar helt av med han. Dog ikke den beste i one on one) Mewtwo er bevist å være verste characteren i Melee. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Dagens update: 04/09/2007 Tue Diddy Kong: Special Moves For some reason, Diddy has a weapon made of wood. Is that jungle technology? Standard Special Move: Peanut Popgun It’s a peanut shooter! This is Diddy’s projectile weapon. You can boost the speed of your shots by holding down the button... But if you hold it down too long, the gun explodes, so be careful. Also, if the shell breaks and a peanut pops out, you can apparently eat the peanut. You recover a little damage when you eat it. Is this for real? Up Special Move: Rocketbarrel Boost It’s a double-barrelled jet engine! If you charge this up before using it, your jump power increases. And if you tilt the Control Stick left or right while charging it up... ...you can even curve your flight path! If you get attacked while riding your Rocketbarrel Boost, you’ll lose your barrels...and they can sometimes go flying away on their own. Danger! Danger! Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor kopierer du oppdateringene inn hit, Pantzman? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Fordi mange (deriblant meg) ikke orker/husker/gidder å gå inn på hjemmesiden hver dag for å lese oppdateringene. Det er lettere å gå på mine innlegg og lese det i denne tråden, det gjør man jo hver dag Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Oppdatering. Musikksystemet ser interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå