Gønn Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 For meg går det uten problemer. Oppdatering om Link i dag. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Funker fint her også. Hm, lengden på hookshooten ser mye kortere ut enn lengden fra Melee =/ Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Har et søsken barn som er dilla på ssbm..... hun MÅ vere prinsessa (peach) zelda er mye bedre... å finere Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Dagens oppdatering var fin nok den ENDELIG kan man charge spin attacken, kommer til å bli genialt dette Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Den jeg gleder meg mest tilå spille er..... i dont know!! Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Den jeg gleder meg mest til å spille er.....Tror det er Link, Zelda eller Ganondorf for meg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Altså: POKEMON TRAINER FTW. Neida.. Liker pikachu eg.. Han har alltid vore favoritten, heilt sidan smash bros. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Link FTW! Bowser er også kul ^^ Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Dr. Mario er overpowered. Angrepene er ekstremt kraftige, godt over gjennomsnittet alle sammen. Og hvis Dr. Mario slår deg utenfor banen, og du må hoppe og trykke (pil opp + b) kan Dr. Mario bare skifte retning på deg med kappen sin Derfor liker jeg best Dr. Mario Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) ikke for å vere negativ- mot deg, men du vet at dr mario forsvinner i brawl? Endret 21. august 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 ikke for å vere negativ- mot deg, men du vet at dr mario forsvinner i brawl? 9329863[/snapback] Å Jaja, like greit at han forsvant. Han var kun en forbedret versjon av Mario uansett. På Super Smash Bros 64 likte jeg best Luigi og Kirby Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 liker best link og fox Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Bare.... Atte.... Asså.... Dette... er en av de bedre oppdateringene... Jeg kan ikke annet enn å glede meg 10x så mye som før! The Subspace Army <se trailer på dojoen> "The Subspace Emissary" storyline introduces a force of formless enemies called the Subspace Army. They are ruled by their commander, the Ancient Minister. The Ancient Minister. The enemy’s primary offensive strength is in creatures called the Primid. They come in many variations. Their objective is to cut apart the world and carry it into Subspace. They use what are called Subspace bombs to do so. The Robotic Operating Buddies (R.O.B.s) on either side of the Subspace bomb are needed to detonate the device. When a Subspace bomb explodes, a section of the world gets excised and swallowed by Subspace. Kaboom! The stadium is engulfed! This is a new, never-before-seen form of aggression...but now is no time to stop and stare. Everyone, everywhere, is beginning to move against it. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har aldri hørt om The Subspace Army Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Er vel no smash-eksklusive greier. Har heller ikke hørt om det, ihvertfall. Men nice. Ser morsomt ut. Artig at de fokuserer litt på andre moduser, så man har andre alternativer når man vil ha en liten pause fra melee-modusen Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 JA! Jeg elsker Diddy Kong og blei ganske skuffa da han ikke var med i Melee :!: Lenke til kommentar
@ir Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Yaaay NÅ ble jeg glad ! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Har Diddy-Kong peanøttpistolene sine i dette spillet, eller? Og hva er egentlig det fulle navnet for spillet? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Hvis du tenker på ssbb, så er navnet Super Smash Bros. Brawl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå