Badering Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Denne updaten må ha vært den mest meningsløse og idiotiske hitill ;D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Haha.. Men gir allikevel ein god følelse Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 En liten serie jeg fant Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kirby Flere bilder her (trykk på bildene under der det står "SCREENSHOTS") Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Til din informasjon ligger alle bildene under smash bros dojoen... Med beskrivende tekst som forklarer hva som skjer.... On topic: Har ikke vært tilstede de siste dagene, men av de som har kommet nå er demonen noe av det kuleste. Ellers heller tåpelige. Dagens var også bare triviell. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Trur dykk Link bruker den same metoden med sin Grappling hook? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Bah! Nå er det nok med kjedelige nyheter vi veit fra før =( Trur dykk Link bruker den same metoden med sin Grappling hook? 9292027[/snapback] Ganske sikker på det. Han kunne dette i Melee, så jeg går ut ifra at han kan gjøre det i Brawl også. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Åjå.. Trudde han brukte den same "snurre sverd -> fly opp på kant" skillen sin i Melee eg =o Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Åjå.. Trudde han brukte den same "snurre sverd -> fly opp på kant" skillen sin i Melee eg =o 9294573[/snapback] Kan jo gjøre det også, men det er jo mer et angrep en en "gripe-funksjon". Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Link kunne bare "skyte" hookshoten rett frem. Håper han skyter oppover også nå. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Har ikke lest gjennom hele tråden, ikke så mye på siden heller, men når kommer dette spillet til Norge/Europa? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Ja.. Ser for meg at ein tar fram hookshoten, så kommer det opp eit lite sikte på skjermen eller noko som du styrer med wiimoten. Så skyt du kor ein siktar. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Ja.. Ser for meg at ein tar fram hookshoten, så kommer det opp eit lite sikte på skjermen eller noko som du styrer med wiimoten. Så skyt du kor ein siktar. 9295518[/snapback] Det ville blitt veldig tungvint, og mye vanskeligere. Så vidt jeg vet, holder man wiimoten i en posisjon som ikke egner seg til det. But I dunno. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Har ikke lest gjennom hele tråden, ikke så mye på siden heller, men når kommer dette spillet til Norge/Europa? 9295448[/snapback] Fohåpentligvis før nyttår. Kommer vell til Amerika den 3.desember. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) De har sagt Q1 2008 til europa tror jeg . La oss håpe på at det virkelig blir det og ikke enda senere. Edit: ups, leif. Endret 17. august 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Dagens update: The princess of the Mushroom Kingdom, Peach is once again joining the battle! She’ll do what she has to, even when she’s all dressed up. She can silence both Mario and Bowser with her floating jumps and Toad defence. This is no time to get kidnapped. Ser flott ut. Endret 17. august 2007 av PantZman Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Ser grei ut. Ikke store forbedringer, men greie nok Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Peach ser grei ut Men litt barnslig i ansiktet på en måte Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Synest det ser flott ut jeg, samme stilen som i tidligere spill. Godt med detaljer på kjolen. Blir bare dumt om de skal forandre for mye på det. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Peach ser grei ut Men litt barnslig i ansiktet på en måte 9302217[/snapback] Det må nesten være slik. Det er sånn hun har vært i alle tidligere spill, og ellers hadde hun mest sannsynlig vært for lik Zelda Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Bare meg eller er Smash Bros Dojo siden nede? Kan ikke laste den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå