Alex ws Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Meelee var vel et Gamecube realese spill, var det ikke? 9200196[/snapback] Kødder du? GC er jo verdenskjent som "konsollen som kun ble lansert med tre spill". Var ikke rare greiene å velge mellom: Luigis Mansion, Rogue Squadron 2 og Monkey Ball. Smash Bros kom noen måneder senere. Her i Norge måtte vi kun vente én måned før spillet kom, da GC (selvfølgelig) kom noe senere her. Nintendo har forøvrig selv sagt at Brawl ikke kommer før 2008 i Europa. Jeg gjetter februar. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Sheik er jo Zelda da, så blir litt teit om hun/han skal være en egen person. Blir som om Zero Suit Samus er en helt egen karakter og Samus er en karakter. Blir og litt teit om Sheik skulle være i total bankemodus ovenfor Zelda. "Zelda, stop hitting yourself" 9202907[/snapback] Like teit som Link og Young Link, eller Mario og DOKTOR Mario? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Sheik er jo Zelda da, så blir litt teit om hun/han skal være en egen person. Blir som om Zero Suit Samus er en helt egen karakter og Samus er en karakter. Blir og litt teit om Sheik skulle være i total bankemodus ovenfor Zelda. "Zelda, stop hitting yourself" 9202907[/snapback] Like teit som Link og Young Link, eller Mario og DOKTOR Mario? 9204416[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Håper Ganondorf blir en "skikkelig" karakter denne gangen og ikke bare en klon av Cpt. Falcon som i Meelee. Håper de tar TP-versjonen av ham også. Med sverd og lysende sår/arr. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Arret var jo et svakhetstegn.. Håper ikke det blir tatt med. Og den hodepryden var jo heller teit. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Håper Ganondorf blir en "skikkelig" karakter denne gangen og ikke bare en klon av Cpt. Falcon som i Meelee. Håper de tar TP-versjonen av ham også. Med sverd og lysende sår/arr. 9205311[/snapback] Enig, en så berømt og populær person bør få et eget moveset. På den annen side er det jo stilig å ha flere personer som har like egenskaper, men me mindre forskjeller. Dette kan skape noen dynamiske kamper. Om noen spiller som Pikachu, kunne det vært dritkult å slått dem med Pichu. Marth vs. Roy, etc. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Sakurai har vel sagt at han ikke vil ha noen kloner i Brawl. Grunnen til at det ble så mange kloner i Melee, var vel fordi spillet var veldig rushet. Så tror det ikke er noen grunn til å frykte så mange kloner i Brawl Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Røykbombe? Jeg var så klar for Peach eller Ganondorf..... Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ikke særlig innholdsrik oppdatering, men ja-takk til flere nye items Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Kan ikke bare komme store nyheter hver dag vet dere Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Ikes Aether ser ut til å være noe lignende Kirbys Opp-B thingy. Ser litt nice ut Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Litt nice? Ser heftig ut spør du meg Ike is gonna be my new favorite? Han ser i alle fall utrolig kul ut Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Vel, håper på Marth jeg.... Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Vel, håper på Marth jeg.... 9225455[/snapback] Tviler på det. Men jeg kan nesten garantere at Sothe (Hovedkarakteren i Fire Emblem: Goddess of Dawn) er med. De bruker nok de nye FE-figurene for å promotere det nye spillet. Akkurat slik de gjorde med Marth og Roy i Melee. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Genial update i dag! Blir litt artig å kjempe med en Pokemon trener. Gleder meg Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Genial update i dag! Blir litt artig å kjempe med en Pokemon trener. Gleder meg 9269128[/snapback] ja jeg fikk det med meg og blir sikkert en del annerledes å spille på den måten, altså med 3 forskjellige, selv om i melee kunne man switche mellom 2 eks Zelda Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Dette er utrolig interessant. Hadde aldri gjettet at vi skulle få spille med pokèmons. Kommer til å bli skikkelig morsomt å få prøvd dette ut. Gleder meg så sinnsykt! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Pokèmon trainer? Det der var en rimelig WTF-update =P Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Den kom sannelig overraskende, men jeg liker utrolig godt konseptet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Dette spillet kommer til å eie så jævligt, gleder meg stort når dette spillet kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå