Daniel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 PS: For dere som er like interisserte som meg, ta en titt på Smash Bros-siden hver ukedag for nye oppdateringer. ^^ 8880995[/snapback] Har du glemt hva som står i første innlegg i denne tråden? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 @ Dan_H, kan du ikke ta deg friheten til å sette opp sammenligninger av andre også? 8880516[/snapback] Andre characters? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, det hadde vært knall. Gjerne også baner, om noen av dem fra enern og toern ligger ute på siden. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Da tenkte jeg at jeg skulle smette opp enda noen sammenligninger. La oss starte med vår alles Fox McCloud: Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Link Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Sammenligninger av flere characters og baner kommer. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hm, det ser faktisk betydelig mye lekrere ut enn forgjengeren på GC! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Enig. Men det ser ikke ut som om polygonantallet er betydelig høyere. Snarere at Wiien har noen fetere effekt-filtre, samt at alle folka har mye mer detaljerte teksturer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er faktisk en markant forskjell fra GC til Wii , grafikken på Wii falmer jo sammen med Xbox 360 og PS3, men dette er faktisk ikke så værst Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Særlig link ser bedre ut, men det har vel noe med å gjøre at han denne gangen er hentet fra et eget spill fra samme generasjon. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Man ser jo også ganske lett at det er bedre teksturer og så videre på ham... Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Særlig link ser bedre ut, men det har vel noe med å gjøre at han denne gangen er hentet fra et eget spill fra samme generasjon. 8887130[/snapback] Helt riktig, nå har Nintendo et spill å "kopiere" han fra, det hadde de ikke på GC versjonen. Har selv Smash til N64 og GC, de spillene er noe av det jeg har spillt mest når det gjelder konsoll Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det var mye større forskjell enn jeg trodde Har ikke studert bilder, ettersom Smash Bros aldri har handlet om grafikk for meg, så trodde ikke det ville være noen særlig forskjell. Men jeg hadde feil Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Slenger opp et par til: Mario Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Pikachu Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Kirby Super Smash Bros: Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Flere character-sammenligninger kommer. Endret 18. juni 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
rase Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) oo Elsker Kirby og kommer ikke dette spillet 31 desember? edit: litt off-topic men er det memory card til Wii? får meg Wii om en uke Endret 18. juni 2007 av rase Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 oo Elsker Kirby og kommer ikke dette spillet 31 desember? edit: litt off-topic men er det memory card til Wii? får meg Wii om en uke 8891952[/snapback] Du kan bruke vanlige SD-kort (vanlig størelse) i wii-en. Dette for lagring av spill og diverse ting. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Wii har 512 MB innebygd minne til spilldata. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kirby fikk ikke akuratt store oppgraderingen Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe, nei - utvikleren skriver også at han er den figuren med minst oppgradering visuelt. Men hva er det egentlig å forbedre i en liten rosa boble? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kirby og Jigglypuff blir vel de to karakterene som visuelt sett ikke får så stor oppgradering, om noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da er det kommet ny character-oppdatering på siden, denne gangen av prinsesse Zelda. Super Smash Bros Melee: Super Smash Bros Brawl: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå