Gå til innhold

Smash Bros siden oppdatert!


bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk masterplanen då!: Nintendo lanserer Brawl i statene. Samstundes utviklar dei Freeloaderen som dei sel til "Codejunkies" for 70% profitt til Nintendo og 30% pofitt til Codejunkies. Etter avtale lanserer Codejunkies Freeloaderen og folk med EU maskin i Europa går heilt bananas. Flesteparten bestiller freeloader med US versjon av Brawl. Nintendo trudde ikkje at dette ville ta av slik det har gjort (undervurderte nettbruken i Eu osv), og skulle eigentleg lansere Brawl i Europa nokre månader seinare. Men i og med at US versjonane av Brawl solgte så bra til Europa har Nintendo bestemt seg for å skvise mest mogeleg ut av oss europeearar ved å utsetje europeisk lansering. Om nokre månader sniklanserer Nintendo Brawl i europa. Alle får sjokk og spring til butikkane! Og Nintendo har tent dobbelt så mykje pengar.

 

Hail konspirasjonsteoriar!! :D

Lenke til kommentar
Sjekk masterplanen då!: Nintendo lanserer Brawl i statene. Samstundes utviklar dei Freeloaderen som dei sel til "Codejunkies" for 70% profitt til Nintendo og 30% pofitt til Codejunkies. Etter avtale lanserer Codejunkies Freeloaderen og folk med EU maskin i Europa går heilt bananas. Flesteparten bestiller freeloader med US versjon av Brawl. Nintendo trudde ikkje at dette ville ta av slik det har gjort (undervurderte nettbruken i Eu osv), og skulle eigentleg lansere Brawl i Europa nokre månader seinare. Men i og med at US versjonane av Brawl solgte så bra til Europa har Nintendo bestemt seg for å skvise mest mogeleg ut av oss europeearar ved å utsetje europeisk lansering. Om nokre månader sniklanserer Nintendo Brawl i europa. Alle får sjokk og spring til butikkane! Og Nintendo har tent dobbelt så mykje pengar.

 

Hail konspirasjonsteoriar!! :D

 

Win.

Lenke til kommentar

Hvem vet? Nintendo vil jo tjene penger, og så lenge de selger flere spill på at folk importerer fra USA er de jo glade for det. Men straks den kommer i Europa, blokker de freeloaderen, og alle som har kjøpt spillet fra USA må kjøpe spillet på nytt igjen - Nintendo selger mer, og "tapper" dobbelt så mye penger av mange. Eller kanskje de blokker en stund før release, slik at folk med freeloader får mer og mer lyst til å spille, og GARANTERT kjøper spillet når det kommer til Europa.

 

edit: Da er lanseringsdato satt til 31. desember 9999! :D

 

Kilde: http://nintendo.no/wii/spill/ssbb

Endret av mp93
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som det blir noe mer Brawl på meg før EU versionen kommer ut, og det virker da relativt langt unna for øyeblikket. Får Disc Read Error på Wii'en min, har bare blitt værre og værre helt til i går hvor jeg prøvde i en time uten å få det til å fungere i det hele tatt.

 

Jeg får ikke sendt inn Wii'en for reparasjon, for jeg kan jo ikke sende med en US Brawl skive og klage på at det ikke fungerer. :p

 

Nå har jeg lært meg en lekse om Nintendo hvertfall.

Lenke til kommentar
Det ser ikke ut som det blir noe mer Brawl på meg før EU versionen kommer ut, og det virker da relativt langt unna for øyeblikket. Får Disc Read Error på Wii'en min, har bare blitt værre og værre helt til i går hvor jeg prøvde i en time uten å få det til å fungere i det hele tatt.

 

Jeg får ikke sendt inn Wii'en for reparasjon, for jeg kan jo ikke sende med en US Brawl skive og klage på at det ikke fungerer. :p

 

Nå har jeg lært meg en lekse om Nintendo hvertfall.

 

Det var bare tragisk å høre! Men jeg kom på en ting; hva hvis du prøver igjen etter å kanskje cleana CD-en litt? Eller prøve igjen uten å gjøre noen ting litt seinere? Kan hende du har litt flaks, og at det ikke skjer igjen, i alle fall ikke så ofte -.-

Lenke til kommentar
Det ser ikke ut som det blir noe mer Brawl på meg før EU versionen kommer ut, og det virker da relativt langt unna for øyeblikket. Får Disc Read Error på Wii'en min, har bare blitt værre og værre helt til i går hvor jeg prøvde i en time uten å få det til å fungere i det hele tatt.

Slik går min prosedyre:

 

Wiien står av. Eg trykker på ejectknappen og Brawlspelet kjem ut. Så slår eg på Wiien, trykker meg forbi og kommer inn på menyen. Så putter eg i Freeloaderen, venter, og så putter eg i spelet. Eg får sjeldan sjeldan Read Error =o

Lenke til kommentar
Det ser ikke ut som det blir noe mer Brawl på meg før EU versionen kommer ut, og det virker da relativt langt unna for øyeblikket. Får Disc Read Error på Wii'en min, har bare blitt værre og værre helt til i går hvor jeg prøvde i en time uten å få det til å fungere i det hele tatt.

Slik går min prosedyre:

 

Wiien står av. Eg trykker på ejectknappen og Brawlspelet kjem ut. Så slår eg på Wiien, trykker meg forbi og kommer inn på menyen. Så putter eg i Freeloaderen, venter, og så putter eg i spelet. Eg får sjeldan sjeldan Read Error =o

 

Samme her, det eneste var for noen dager siden da spillet brukte kjempe lang tid på å loade in-game, og det hakket i åpeningen. Jeg måtte gjøre hele greia på nytt, flere ganger, men siden har jeg ikke opplevd noe træl eller trøbbel.

Lenke til kommentar
I have nothing new to say about the releasedate: However, I have some information about the reasons why it will come so late to Europe.

 

The game will be made in two versions for the European market (he didn't say anything about the Australian market). One with English + two languages and one with English + two other languages. The reason to that is because the game didn't fit on one Dual Layer-disc (8,5 Gb) with English, German, French, Italian and Spanish. Nintendo then had two different options to choose from. They could worsen the quality of the movie-clips (The intro and SSE-clips), or keep the quality of the movies and make different versions. Nintendo chose the latter option, which you understand have meant an enourmous job.

 

It will take a tremendous long time to convert this game into a European version. And because it will come many months after the American version, there are certainly people who thinks Nintendo are lazy. Of course it's not like that, Nintendo works as fast as they can to release the game as fast as possible. Another reason is that all the Pokémon in the game will be translated (their sounds that is) to German and French, and The Pokémon Company is extremely careful with this process. It's more than you think that's involved in a qualitative localisationprocess.

 

And how will this favour us swedes? (lol, we don't care how it will favour us, as long as we can buy the game as fast as possible) It won't favour us at all. Unfortunately, we have to pay so that Germany, France, Italy and Spain will be happy. If Nintendo didnt translate the game to the many different European languages, the game would sell a lot worse than it normally should. Of course, this causes a lot of Scandinavians (And other Europeans too) to import the game, as it's not worth to wait for the localisation.

 

However, we should remember that Nintendo at the same time removes eventual bugs in the game, just as they did with Super Smash Bros. Melee. Nintendo will also fix the terrible lag that the Japanese and Americans had when playing online.

 

Hmhm.. Troverdig? Ein eller annan Kai Weinefelt som har kome med uttalelsen. Han jobba tidelegare i Club Nintendo/Bergsala.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...