bjorna Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Nå er endelig smash bros brawls offisielle side oppdatert. Link Selv om det ikke er mye nytt, en liste over alle komponistene og en kort forklaring over hva smash bros brawl går ut på, med medfølgende screenshots, så er vi lovet oppdateringer hver hverdag. Ser lovendes ut Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Ser veldig lovende ut dette her^^ Spilte GC versionen til dødes på GC, så blir nok must have spill for meg! Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Har ventet en stund på nytt om spillet nå, og dette ser definitivt veldig bra ut. Den mest gledelige overraskelsen på siden synes jeg er den lange listen over gode komponister som bidrar på spillet. Endret 22. mai 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Brawl er hva jeg gleder meg mest til av alle kommende spill. Ser ganske lovende ut, men frykter det skal bli litt tregere en Melee =/ Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 hvorfor kommer det aldri ut slike spil til DS elelr gameboy? hvorfor bare gc? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 hvorfor bare gc? 8672088[/snapback] Dette kommer til Wii... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Begynner å glede meg jeg nå. De kommer vel snart med en realese date også... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 kommer ike til DS da? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Dette spillet må komme i år, begynner å bli litt tykk lag med støv over Wii'en Jeg digga Super Smash Bros Melee, så skal definitivt skaffe dette Endret 22. mai 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Dette er et must-spill for meg :D Melee var jo bare knall. Dette kommer til å overgå alt ! Endret 23. mai 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Super smash er driiit morro! Har det både på GC og 64 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Ja dette blir utrolig fett, det kan fort bli bedre enn Melee noe som hadde vært utrolig Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Dette spillet må komme i år, begynner å bli litt tykk lag med støv over Wii'enJeg digga Super Smash Bros Melee, så skal definitivt skaffe dette 8674645[/snapback] Brawl kommer ihvertfall til Japan og USA i år. Men det er usikkert med Europa dog. Finnes det en måte å spille spill fra Japan/USA på europeisk Wii? På GC kan man bruke Freeloader, men jeg vet ikke om det er mulig for Wii at the moment =/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Du kan chippe den, eller bestille en Wii fra USA. Det er en Freeloader i utvikling til Wii for øyeblikket. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Gidder ikke kjøpe en Wii fra USA ihvertfall, er ikke så desperat Forhåpentligvis kommer vel Freeloader til Wii ut før Brawl kommer ut. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Genialt at dei slepp nyheitar kvar dag. Det gjer at ventetida vert så mykje enklare å handtere, samstundes så slepp ein å fordjupe seg i manualen når ein fyrst har fått spelet Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 awesome. men dette er eneste grunn til at jeg vil ha wii sånn egentlig Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Vet noen foresten om hvilke kontroller man bruker på SSM:B? Blir det Classic Controller eller remoten? Personlig håper jeg at man kan bruke Classic'en.. Blir litt rart å slå rundt seg i "2D".. Men dette er nå min subjektive mening, hva tror dere? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Det ville ikke fungert med remoten, rett og slett. Tror at man kan velge mellom Classic Controller og GameCube kontrollen. Vi får se om Sakurai sier noe om det i de neste oppdateringene Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Eg trur nok dei vil halde på Wiimoten og nunchuken, dette er jo tross alt ein stor del av Wii. Eg ser for meg bevegelse og skjold med nunchuken. Og slag med Wiimoten. Men eigentleg håpar eg på tradisjonell kontroll i form av GC kontroll eller Classic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå