lillelisa Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 det er muligens et skudd i blinde, men jeg prøver: jeg leter etter en tegneseriestripe, eller det vil si det er mer en rute/ensider, tror jeg. i bildet ser vi to personer, hvorav den ene har en gigantisk flått oppe på hodet. den andre påpeker at han kanskje bør sjekke seg for flått, og flåtten har en tenkeboble hvor det står "pokker" eller noe sånt..... denne sto på trykk i pondus, larsons gale verden eller noe tilsvarende for en del år siden, men jeg klarer ikke å finne den. jeg vet ikke hvem som laget den, det kan være larson, frode øverli, lars lauvik eller noen helt andre. grunnen til at jeg vil finne den, er at vi brukte denne kjempeflåtten som inspirasjon til en stor veggdekorasjon på en ungdomsklubb jeg jobber på. nå har kommunen malt om, og ved en feiltakelse ble denne veggen også malt. vi vil så gjerne ha den tilbake... kan noen hjelpe meg å finne denne, blir jeg evig takknemlig! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.tegneserier.no/Default.asp?faq=ja Der kan du spørre, kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei. Finner ikke akkurat den stripen, men det er snakk om Liberty Medows også kjent som Reservatet Lenke til kommentar
lillelisa Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 ja, selvsagt er det liberty meadows, kom på det når du sa det! det snevrer i hvert fall inn søket en smule.... Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 har lest den stripen i pondus ^^ er en god stund siden serien gikk der så du må nok lete noen år bak Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Reservatet i Nemi nr. 26 det er snakk om her. Skal poste et bilde så snart jeg finner USB-ledningen til kameraet. Lenke til kommentar
lillelisa Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) tusen hjertelig takk for hjelpen!! kjempefint! Endret 9. juni 2007 av lillelisa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå