KongRudi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hehe.. Løp og kjøp.. Må også kjøpe sølvmaling, litt dumt den ikke har bluetooth men to meter USB ledning. Vet ikke om den har six-axis, men den har iallefall macro-funksjoner, som gjør at du kan programmere knappene.. http://www.webhallen.com/prod.php?id=73791 Så at de hadde en trådløs som lignet på 360-kontrolleren også.. :-/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Denne må jeg nesten kjøpe selv om jeg ikke har PS3, for helt siden jeg så den for første gang har jeg lurt på hvordan den er å holde... Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det står tiltsense på kontrollen, så den bør da ha sixaxis funksjoner Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) men denne er mye større enn den på E3 2005 og den har ikke samme proporsoner. sammenlign med denne: heeeelt forskjellig den ser jo faktisk diger ut i forhold! Endret 22. mai 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hæhæhæhæhæhæ! Hoi, men det jeg mener er...øæhæhæhæhæhæ! Si mye stygt om Sixaxis, men takk for at det ikke ble den dildon der! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hæhæhæhæhæhæ! Hoi, men det jeg mener er...øæhæhæhæhæhæ!Si mye stygt om Sixaxis, men takk for at det ikke ble den dildon der! 8673072[/snapback] Dobbeldildo Rett skal være rett Edit: Kom bare på dette. Lesbisk jente 1: Have you heard about the new awsome dubbledildo from sony? Lesbisk jente 2: Yeah, But It is worthless without rumble. Endret 22. mai 2007 av Bromlexl Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "Lesbisk jente 1: Have you heard about the new awsome dubbledildo from sony? Lesbisk jente 2: Yeah, But It is worthless without rumble." :!: :!: dagens Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Den er litt kul denne da... hehe, Det går ikke å få kjøpt sånne? De produserer ikkke de? Sikkert ikke... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hæhæhæhæhæhæ! Hoi, men det jeg mener er...øæhæhæhæhæhæ!Si mye stygt om Sixaxis, men takk for at det ikke ble den dildon der! 8673072[/snapback] Den skal jeg være enig i! Sixxaxxis er ett kunststykke sammenlignet med den greia der Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Lesbisk jente 1: Have you heard about the new awsome dubbledildo from sony?Lesbisk jente 2: Yeah, But It is worthless without rumble. 8673241[/snapback] For et utsagn... Ellers er den kontrolleren samlemateriale, selv om jeg ikke har PS3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå