ZenCo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter verdens mest sjeldne frukt? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Dragefrukt? Eugenia uniflora? Chrysophyllum cainito? Annona muricatum? Sandoricum koetjape? Solanum quitoense? Latinske navn for at det skal være lettere å søke. Du kan spørre disse kanskje? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Spar sier nemlig at de kan skaffe de fruktene de ikke har inne. Kan de egentlig det? Derfor vil jeg ha en frukt som er nesten umulig å få tak i! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Spar sier nemlig at de kan skaffe de fruktene de ikke har inne. Kan de egentlig det? Derfor vil jeg ha en frukt som er nesten umulig å få tak i! 8674992[/snapback] Haha, det har jeg virkelig ikke tenkt på.. si ifra Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Lurer på om de "tar" latinske navn... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 du får si i fra om du gjør det da hørtes løye ut Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Lurer på om de "tar" latinske navn... 8675333[/snapback] Kan alltids google de slik at du får et annet navn på dem Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du behøver ikke nødvendigvis å bestille noe som er vanskelig å få tak i for å spille dem et puss. Hvis du bestiller durian og de faktisk skaffer det, så kan de få seg en overraskelse. Det kan forsåvidt du også om du ikke er kjent med den frukten. Greia er at durian er intenst illeluktende. For å sitere en mat-skribent: ... its odor is best described as pig-shit, turpentine and onions, garnished with a gym sock.Smaken derimot, er himmelsk og noe man så absolutt bør ha smakt. Hvis man ikke er helt sikker på om man klarer lukta i første omgang, så kan man skaffe tørket durian. Smaken er ikke helt den samme, men man slipper lukta. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har faktisk smakt durian.. og det skal det bli bestilt mer av i dag God idé Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Så rått! Du må fortelle hvilken frukt du går for, og hvordan det går Endret 24. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Cocoria, Eple 8688218[/snapback] Ikke et eple som heter "Cocoria" så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spar sier nemlig at de kan skaffe de fruktene de ikke har inne. Kan de egentlig det? Derfor vil jeg ha en frukt som er nesten umulig å få tak i! 8674992[/snapback] Hahaha! Så genialt :!: Send en mail til de som driver frukt.no eller noe. De burde jo ha litt peiling Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Spar sier nemlig at de kan skaffe de fruktene de ikke har inne. Kan de egentlig det? Derfor vil jeg ha en frukt som er nesten umulig å få tak i! 8674992[/snapback] Tipper du må betale mye for disse fruktene om Spar faktisk får tak i dem. Men det er vel kanskje verdt det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Trenger ikke å kjøpe da. "Nei, dere var så treige, så jeg kjøpte et annet sted. Sorry." Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 prøv å bestill en "buddahfinger". Er en frukt som egentlig mest er til pynt men det går å spise den. Koster forholdsvis mye, 70,- fra bama. Så billig er den ikke, å de sliter nok litt med å få tak i den i tilleg , kommer ikke så mange buddahfingre til norge Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 huh? buddahfinger ? lol.. for et navn Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Buddahfinger: "Brukt av hinduer som vil oppnå nirvana med kontakt med Budda" HAHAHAHA! Det kom jeg faktisk på, helt av meg selv (Dette var ekstrem sarkasme) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 heh... litt morsomt nå i disse nattestimer... lol.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dette er ikke akkurat veldig sjeldent frukt, men det smaker iallefall veldig godt Prøv Lyche ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå