Barry White Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Noen som kan fortelle meg hva som er best av Palomino og Thoroughbred? Hvor stor forskjell er det å bruke de to typene? Er det verd å gå opp mye i pris for det beste? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 tror det er omtrent like bra. Thoroughbred er produsert med 0.13u, palomino ved 0,15u (eller var det 0,18u?) anyways, dette betyr i teorien at Thoroughbred produserer mindre varme, og kan kjøres på høyere klokkefrekvenser, men desverre er ikke dette tilfellet ved første versjon av Thoroughbred. Siden kjernen var mindre ble resultatene omtrent de samme da det var mindre område man kunne kjøle ned. Likevel så er dette fikset på en måte i Thoroughbred "B"? Konklusjon: Athlon XP 2200+ og over får du kun i Thoroughbred, under er det ikke vits i å betale mer for den ene enn den andre. Velg Thoroughbred hvis omtrent samma pris Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 På min gamle XP1900+ Palomino lå jeg på 52 Grader med XP2200+ Thoroughbred ligger jeg på 39 Grader. ja den er kjøligere Lenke til kommentar
zup Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Skal du klokke så er Palamino et dårlig valg i forhold til Throughbred.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Palomino er dårliger en Throughbred, men xp2200+ er Throughbred a-serien og a-serien utvikler mer varme enn b-serien(xp2400+) pluss at varmen i xp2200+ er mer "fokusert" i kjærnen. Ja slik har jeg fått det med meg at det er. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Pal. er den gamle gennerasjonen Thug. Er den nye gennerasjonen. I Thug har vi to revisjoner A: Rimligste aa produsere, klokker ikke saa veldig bra (finnes fra XP 1700-XP2200) B: Noe modifisert kjerne (stoerrelsen er 84 mot 82) og det er lagt til et ekstra kopper lag for aa oeke varmeoverfoeringen og minske elektromigrasjonen (eller noe:) (9 mot 8) Kjernen finnes/ vil finnes fra XP 1700 til XP2800, og den klokker svert bra.. C: ikke lansert, skal visst ha en kjerne stoeerrelse paa 86 mot 84 i b, vil vel klokke hoeyere!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 sjekk nederste link på siggen min, der står det antall watt osv de bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå