rufs Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det som sakt mulig å sette opp en pc som flyttbar disk slik at jeg kan ta en usb kabel fra pcen og koble den til feks xbox 360, slik at 360 tror det er en flyttbar disk som er koblet til. Er det noen som hvet om noe program eller lignenede som kan gi meg denne muligheten? Ja jeg vat at det finnes andre alternativer som å sette en disk i et bærbart kabinett med usb-tilkobling eller gjennom nettverket med wmc eller TVersity. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvorfor ikke koble den til via nettverk? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du vil aldri kunne gjøre det med programvare. USB-portene i en PC kan ikke operere som annet enn master, og det er ikke mulig å koble sammen to USB masterenheter. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tror det finnes sett med kabel og programvare for å overføre filer mellom pc`er via usb. Men jeg forstår ærlig talt ikke vitsen så lenge det finnes billigere og bedre løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå