WingDude Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ved avslutting av OE, har programmet mast en stund om å rydde opp/komprimere gamle eposter hos meg. Har altid svart avbryt, men oppdaget plutselig i dag at så og si samtlige meldinger inntil en uke gamle var borte, også kladd og sendte elemnter. Kan være at jeg ved en glipp har svart ok i stedet for avbryt, men siden jeg har flyttet hele lagringsplassen til eposten til en annen partisjon, kan jeg se av størrelsen på mappa at meldingene fortsatt må være her, men bare ikke lesbare i OE. Noen som har noe tips til løsning ? Har en masse gamle meldinger som jeg trenger å ta vare på, også mange kladder som enda ikke var sendt, skikkelig kjedelig det greiene her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har du prøvd å importere dei på nytt? Har ikkje OE for meg, men trur du går på Fil, importer, meldinger, velger OE6 (sett at du har det) og finner mappa med meldingene. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Hjertelig takk, det var ikke mere som skulle til. Begynte bli redd alt var tapt her en stund. Finnes det ingen mulighet for å få OE til å ikke bry seg med opprydding og slikt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå