Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne plumben eller effekt annlegg?


Anbefalte innlegg

M'kay eg har en PGO max scooter, og eg syns den e litt treig :cry:.

Så eg lurte på om eg skulle fjerne plumben eller om eg bare skulle montere effekt annlegg, men siden eg ishe har peiling, spør eg her, har det i det hele tatt noen effekt med annlegg vist du ishe fjerner plumben?

Og ka e lettest? har ishe mye lyst og begynne og skru på den helt nye scooteren.

Ja dette e min første scooter/ kjøretøy så unnskyld de teite spørsmålene. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du evt fjerner må kunne repareres til alle kontroller.

Politi har egene kontroller på skoler for de som bruker den til skolen.

Og krasjer du fungerer ikke forsikringen og du må selv betale all skade

kan bli flere millioner om en blir lam osv.

Kjører du fortere øker jo også risikoen for skade.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jo takk for advarselen, men eg bor rett vedsiden av skolen :p og eg snakker ishe mye fartsøkning, eller eg kommer jo ishe til og skjøre i 100 i 30 soner og sånt, dette skal bare hjelpe meg i bakker og å holde følge med kjøre lereren (Ja han kjører mye fortere enn meg :cry:

Så, anlegg eller plumbe? :)

Lenke til kommentar

Ville faktisk tatt ut plomba..

Effektannlegg vise så lett.

Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge.

Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang.

 

Men berre eit forslag :)

Endret av azazel91
Lenke til kommentar
Ville faktisk tatt ut plomba..

Effektannlegg vise så lett.

Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge.

Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang.

 

Men berre eit forslag :)

8699963[/snapback]

 

hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig!

Lenke til kommentar
Ville faktisk tatt ut plomba..

Effektannlegg vise så lett.

Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge.

Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang.

 

Men berre eit forslag :)

8699963[/snapback]

 

hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig!

8702840[/snapback]

 

 

Jaja...Men har større sjanks for å bli tatt med effektannlegg, og viss en tilpassa farten når ein er midt i sentrum og sånt(der purken mest sannsynlig kan vere)

Men de e jo klart, sinn ein kjeme under en kontroll...då ekje de så mykje å gjer :)

Lenke til kommentar
Ville faktisk tatt ut plomba..

Effektannlegg vise så lett.

Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge.

Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang.

 

Men berre eit forslag :)

8699963[/snapback]

 

hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig!

8702840[/snapback]

 

 

Jaja...Men har større sjanks for å bli tatt med effektannlegg, og viss en tilpassa farten når ein er midt i sentrum og sånt(der purken mest sannsynlig kan vere)

Men de e jo klart, sinn ein kjeme under en kontroll...då ekje de så mykje å gjer :)

8704337[/snapback]

 

Kjøp "Politiknapp"

 

Funker som F**N

Endret av SelbuRmx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...