Pedaren Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 M'kay eg har en PGO max scooter, og eg syns den e litt treig . Så eg lurte på om eg skulle fjerne plumben eller om eg bare skulle montere effekt annlegg, men siden eg ishe har peiling, spør eg her, har det i det hele tatt noen effekt med annlegg vist du ishe fjerner plumben? Og ka e lettest? har ishe mye lyst og begynne og skru på den helt nye scooteren. Ja dette e min første scooter/ kjøretøy så unnskyld de teite spørsmålene. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Det du evt fjerner må kunne repareres til alle kontroller. Politi har egene kontroller på skoler for de som bruker den til skolen. Og krasjer du fungerer ikke forsikringen og du må selv betale all skade kan bli flere millioner om en blir lam osv. Kjører du fortere øker jo også risikoen for skade. Endret 21. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Pedaren Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jo takk for advarselen, men eg bor rett vedsiden av skolen og eg snakker ishe mye fartsøkning, eller eg kommer jo ishe til og skjøre i 100 i 30 soner og sånt, dette skal bare hjelpe meg i bakker og å holde følge med kjøre lereren (Ja han kjører mye fortere enn meg Så, anlegg eller plumbe? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 helt klart effektanlegg.. er best å ha originalt anlegg liggenes Lenke til kommentar
azazel91 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Ville faktisk tatt ut plomba.. Effektannlegg vise så lett. Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge. Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang. Men berre eit forslag Endret 25. mai 2007 av azazel91 Lenke til kommentar
derbsr Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ville faktisk tatt ut plomba..Effektannlegg vise så lett. Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge. Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang. Men berre eit forslag 8699963[/snapback] hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig! Lenke til kommentar
azazel91 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ville faktisk tatt ut plomba..Effektannlegg vise så lett. Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge. Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang. Men berre eit forslag 8699963[/snapback] hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig! 8702840[/snapback] Jaja...Men har større sjanks for å bli tatt med effektannlegg, og viss en tilpassa farten når ein er midt i sentrum og sånt(der purken mest sannsynlig kan vere) Men de e jo klart, sinn ein kjeme under en kontroll...då ekje de så mykje å gjer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hugs at her på forumet vil me kun ha nynorsk, bokmål og engelsk. Dialektar gjer det vansklegare for enkelte å lese. Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Ville faktisk tatt ut plomba..Effektannlegg vise så lett. Eg har en moped som følte med orginal potter og effektannlegg...og da tok eg ut plomba i orginal potta, og la effektannlegget ligge. Purken ser med en gang om du har effektannlegg...ekje så lett å finne de ut med plomba. eg kan ikkje høyre de på lyden en gang. Men berre eit forslag 8699963[/snapback] hallo tenkt litt da! vist du blir stoppa av purken så tar di å gjir gass å di hører fort at den gjor fortere i turtal, og vist det er farstkontroll så ser di at den går fortere enn vanelig! 8702840[/snapback] Jaja...Men har større sjanks for å bli tatt med effektannlegg, og viss en tilpassa farten når ein er midt i sentrum og sånt(der purken mest sannsynlig kan vere) Men de e jo klart, sinn ein kjeme under en kontroll...då ekje de så mykje å gjer 8704337[/snapback] Kjøp "Politiknapp" Funker som F**N Endret 31. mai 2007 av SelbuRmx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå