Gå til innhold

Battlefield - kastet ut i windows!

Anbefalte innlegg

jeg har samme problem som "mamma" at jeg blir kastet ut i windows straks jeg begynner og loader et senario. Min hardwar er ok!! (1 GH 256 RAM, Gefors 3 osv.) Noen som har tips? Kjørte de lille EA programmet for å systemsjekke at jeg kunne kjøre spillet. Fikk "rødt" på CPU'en men den er dobbel så stor som min/anbefalt. Håper det er noen glupe hoder der ute i verden......Pease!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har samme problem som "mamma" at jeg blir kastet ut i windows straks jeg begynner og loader et senario. Min hardwar er ok!! (1 GH 256 RAM, Gefors 3 osv.) Noen som har tips? Kjørte de lille EA programmet for å systemsjekke at jeg kunne kjøre spillet. Fikk "rødt" på CPU'en men den er dobbel så stor som min/anbefalt. Håper det er noen glupe hoder der ute i verden......Pease!

Hvilket operativsystem bruker du ?

Lenke til kommentar

Prøv dette:

Gå til "hardisken der spillet er"Battlefield 1942Modsbf1942Settings

Der er det en fil som heter : VideoDefault

Bruk notepad til å åpne fila.

Der gjør du om "renderer.allowAllRefreshRates 0" til "renderer.allowAllRefreshRates 1"

Prøv å kjør spillet da ;)

Lenke til kommentar

En liten ting. på systemsjekkprogrammet som følger med BF så fikk jeg en feilmelding på CPU'en, ikke på Mhz, men på at det ikke var PentiumIII, men Thunderbird..(AMD) skal det ha noe å si.....??? Jørgen?? Klikker snart gal...

ellers ha en god kveld folkens...

Lenke til kommentar
En liten ting. på systemsjekkprogrammet som følger med BF så fikk jeg en feilmelding på CPU'en, ikke på Mhz, men på at det ikke var PentiumIII, men Thunderbird..(AMD) skal det ha noe å si.....??? Jørgen?? Klikker snart gal...

Det skal ikke ha noe å si :roll:

Når du blir kastet ut av windows, er det singel player du prøver å spille da ?

Har du prøvd å spille online ?

Spillet krever mer av maskinen når du spiller mot boter. Nettopp pågrunn av botene.

Så prøv å joine et online spill ;)

Lenke til kommentar

Har prøvd å joine et onlinespill, først så finner maskinen en hel haug med serverer. en del merket rød skrivt og noen hvit. Har prøvd og jone ca 8-10 forskjellige stk av de (de med ledig plass selvfølgelig) med får og da en feilmelding (etter at spille har begynt og loade noen få sek) husker ikke feilmeldingen, men husker at den ikke var særlig informativ.

Skulle leggg inn XP , men det og gikk til helvete, det var rett og slett en av de dagene i går.......

Lenke til kommentar
Har prøvd å joine et onlinespill, først så finner maskinen en hel haug med serverer. en del merket rød skrivt og noen hvit. Har prøvd og jone ca 8-10 forskjellige stk av de (de med ledig plass selvfølgelig) med får og da en feilmelding (etter at spille har begynt og loade noen få sek) husker ikke feilmeldingen, men husker at den ikke var særlig informativ.

Prøv programmet " the allseeing eye". Det er et program for å finne spillservere, mye bedre enn den ingame dritten

Skulle leggg inn XP , men det og gikk til varmere strøk down under, det var rett og slett en av de dagene i går.......

Føler med deg, pc kan være innmari frustrerende til tider. Den eneste tingen du får med gratis når du kjøper deg en pc, er problemer :evil:

Lenke til kommentar

Nå er endelig XP ins. og jeg er oppe og kjører...Men nå har jeg mistet et par dyrbare timer med spilling. er det noen som har noen tips/hint for å komme fort i gang!? (f.eks. norske servere, nybegynnerfeil ol.)

Forresten...Godt nyttår spillefolk!

taaataa

Lenke til kommentar

Nå går alt til "varmere strøk" for tiden! Klarer ikke logge til servere (ivertfall ikke de BF "finner" automatisk) Prøvde å laste ned patch 1.2 (for usa/europa) for å se om dette kunne løse noen problem(!) Problemet nå er at jeg ikke kommer inn på spillet i det hele tatt. BF spør etter cd'en men det nytter ikke. For dere oppegående så er det kanskje noen som lurer på om det vanker en liten crack. Muligens det gjør det.....?

Kan jo alltid legge inn spillet på nytt, men det løser ikke multiplayer delen.

Noen som har lignende erfaringer. Eller bør en rett og slett kjøpe seg en "ny" "orginal" hos "elkjøp" :oops:

pease!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...