jollis Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hallo. Skal sette den gamle hardisken inn i ett eksternt kabinett. Har instalert Vista på en splitter ny Hd. Men nå lurer jeg på om det vil bli noen problememer med den eksterne disken. Har tre partisjoner på den. Xp på C. Og en Recovery partisjon (Hp) og en partisjon hvor alt er lagret!! Bør jeg formatere den. Og kan jeg eventuelt bli kvitt xp på den? Har hørt at det ikke er bare bare, å slette opperativsystemet! Har partition magic instalert på den disken. Kan kanskje bruke det programmet til å ordne dette? Har vel ikke noen særlig greie på PM. Men kan få hjelp med dette. Evig takknemlig for glupe innspill. Endret 21. mai 2007 av Jollis Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei du Jeg har gjort det samme og det bør ikke by på noen problemer, så lenge du setter gammel HD i "slave" og ny HD i "master". Du vil da få tilgang på samtlige partisjoner og eventuelt slette/formatere det som er på den "gamle" C:-partisjonen. Håper det ordner seg Greb Lenke til kommentar
jollis Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Hei du Jeg har gjort det samme og det bør ikke by på noen problemer, så lenge du setter gammel HD i "slave" og ny HD i "master". Du vil da få tilgang på samtlige partisjoner og eventuelt slette/formatere det som er på den "gamle" C:-partisjonen. Håper det ordner seg Greb 8669196[/snapback] Hei. :-) Har nå satt den sammen, Og plugget den i. Den fungerer som bare det. Men siden jeg har s-ata disker så trenger jeg ikke å tenke på master/slave. Virker også som jeg får lov til å slette Xp.( Men har ikke prøvd ) Tror jeg venter litt med det. Kan jo være greit å ha den liggende foreløpig. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå