Gå til innhold

Da har jeg fått meg vista. et par små spm

Anbefalte innlegg

Hei hei.. fikk meg vista i dag, og som gammel xp bruker som jeg er sliter jeg voldsomt med alt det nye:s

1. en ting trenger jeg litt hjelp med.. det er den sidebaren. no har jeg den på høyre siden og det trivest den bra. MEN, jeg vil ikke at baren skal gå fra toppen til bunnen av desktopen. Det jeg sier et at jeg vil at vil ha muligheten til å plasere iconer nederst i høyre gjørne og trykke på de uten at de gjemmer seg bakom side bare.. noen som kan hjelpe her?

2. Får opp en liten melding hele tiden:

COM Surrogate has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available.

3. Ofte når jeg lukker et programm får jeg en feil mld om at programmet ikke svarer og windows restarter programmet.. maks irriterrenes.

4. hver gang jeg instalerer drivers får jeg opp: Windows can't verify the publisher of this driver software.

mange ganger..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om det er andre som var litt irritert pga at sidebaren var for stor, og ikke kunne ha den hvor man ville.

som sakt så kan dette også være gammelt nytt. men vist man drar addons'ene du bruker vekk fra baren til desktop så flytte du de vekk fra bare. etter du har dradd vekk de du bruker så er det bare å fjærne bare. addonene kan du no plasere hvor du hvil og hvordan du hvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...