Ghostrider Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvilken rekkefoelge er anbefalt ved oppdatering av drivere og oppdatering av DirectX til v.9.0? Jeg har lest noen steder at man skal oppdatere driverne til skjermkortet foerst, og andre steder mener man skal oppdatere DirectX foerst. Hvorvidt det faktisk er noen forskjell er jeg ikke sikker paa, men noen hevder at ytelsen kan synke/oeke avhengig av rekkefoelgen det gjoeres i. Det er litt frustrerende, saa derfor lurer jeg paa om noen her paa forumet har noen synspunkter/erfaring med problemet? Er det likegyldig, eller? Image er uansett er fin ting :wink: Lenke til kommentar
zup Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ATI foreslår DX9 så drivere. Er jo DX 9 som er kjernen og som er den egentlige forandringen, så når du installerer drivere så har de noe å jobbe i mot, mens om du installerer driverne først så vil de bare finne en gammel DX. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ville også installert DX først. er jo slik windows gjør det. installerer dx i installasjoen så driverere når den booter opp igjen. men jeg tror egentlig ikke det har noe å si . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå