Tramell Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei. Noen som har erfaring/kjennskap til disse produktene? http://shopv2.elstonsystems.com/product_in.../products_id/44 http://shopv2.elstonsystems.com/product_in.../products_id/58 Synes de er VELDIG interessant hvis de virker etter hensikten. Snakka med en kar på østlandet som selger disse samla for 450,- inkl.frakt (testkort=170,- / recovery-kort=350,-) Kan disse kortene ha noe for seg? Mvh Endret 21. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er lite hensiktsmessig, du vil isåfall ha det bare for å ha det. Har begge deler på jobben, og jeg har også et testkort hjemme, men det brukes _aldri_. Det er en ny erfaring, og det er ikke alltid alle fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Det er lite hensiktsmessig, du vil isåfall ha det bare for å ha det. Har begge deler på jobben, og jeg har også et testkort hjemme, men det brukes _aldri_. Det er en ny erfaring, og det er ikke alltid alle fungerer som det skal. 8669531[/snapback] Ok, da glemmer jeg bare hele greia Takk for input Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bare hyggelig. Men nå skal du legge merke til; jeg vet ikke hva du skal bruke dette til, eller hvor mye du kommer til å få bruk for det. Men hovedsaklig er ikke dette noe viktige ting. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg har ett slikt kort liggende, de jeg fikk lånt det av sa det var ubrukelig og satte alt tilbake slik som det var når korte ble innstalert... skal ta meg en dag og teste det =) Det står også at du kan hente tilbake skadet data på disken din, dette gjelder ikke fysisk skade, for bytter du harddisk vill alt bli bare tull og vas Endret 22. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Bare hyggelig. Men nå skal du legge merke til; jeg vet ikke hva du skal bruke dette til, eller hvor mye du kommer til å få bruk for det. Men hovedsaklig er ikke dette noe viktige ting. 8670840[/snapback] Tenkte at de skulle stå fast montert i maskinen, som en slags "extra" forsikring og hjelp, hvis noe skulle skje. Lynnedslag eller virus....osv Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det finnes andre metoder for dette. Spenningsvern etc og en god brannmur Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Det finnes andre metoder for dette. Spenningsvern etc og en god brannmur 8670897[/snapback] Ja, det er sant. Var vell lysene som forførte meg da Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det finnes andre metoder for dette. Spenningsvern etc og en god brannmur 8670897[/snapback] Ja, det er sant. Var vell lysene som forførte meg da 8670913[/snapback] hehe... hva med en god gammeldags backup på dikser/cder/dvder etc,etc Minnepenner også =) Ja det er lett å kjøpe, pågrunn av blinky,blinky Endret 22. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå