Gå til innhold

Lagde kjøttboller av seg selv!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan du si. Det høres forferdelig ekkelt ut, men jeg klarer ikke helt å se hvordan det skal være "et stikk i siden til samfunnet som lever for å spise og ikke spiser for å leve".

Forresten, hva har det med religion, filosofi og livssyn å gjøre?

Lenke til kommentar
Det kan du si. Det høres forferdelig ekkelt ut, men jeg klarer ikke helt å se hvordan det skal være "et stikk i siden til samfunnet som lever for å spise og ikke spiser for å leve".

Forresten, hva har det med religion, filosofi og livssyn å gjøre?

8668527[/snapback]

Vet ikke, fant bare ikke noe annet passende?

Er jo litt å filosofere over da.. eller?

Lenke til kommentar

Er ikke så sært. Bare måten vi ser det på som får det til å virke sært. Og det er jo akkuat det fyren mener med stuntet i hele tatt. Det er det som er kunsten lissom. Lett å forstå at mange ikke skjønner det i hele tatt, men tatt i global betraktning er det ikke noe verre å lage kjøttboller av sitt eget fett enn å lage det av et dyr. Vi er i utgangspunktet det samme når man tenker på det på et naturlig plan. Men dog litt spesiell måte å uttrykke seg på da..

Lenke til kommentar
Er ikke så sært.

8671008[/snapback]

Det var litt ironi fra min side. Skal få lage kjøttboller av hva han vil for alt jeg bryr meg, så lenge han får sjokkert folk ;) Men at han spiste de selv i tillegg var dråpen for min del da. Da måtte jeg vri litt på tunga for å stabilisere trykket i mage/hals.

Lenke til kommentar

Heh, gitaristen i bandet mitt mener målrettet at han skal en gang når vi spiller konsert stille seg med ryggen mot publikum, trekke ned buksa, putte en mynt inn i tarmen for å så ta den ut og sutte på den! :wow:

Bassisten vil også på en konsert være superfull for å så pisse seg ut med vilje mens han står i rockeposisjon og spiller bass. :thumbs:

Rock'n roll ja! Tvilsomt spør du meg da..

Lenke til kommentar
Hmm ... hvorfor tok han fettet ut, for så å ta det inn igjen?

(spise det)

8677542[/snapback]

For å promotere et kunstverk. Det står i artikkelen og det er det alle har diskutert til nå, så godt gjort å ikke få det med seg.

Lenke til kommentar
Hmm ... hvorfor tok han fettet ut, for så å ta det inn igjen?

(spise det)

8677542[/snapback]

For å promotere et kunstverk. Det står i artikkelen og det er det alle har diskutert til nå, så godt gjort å ikke få det med seg.

8679759[/snapback]

I know!

Var ikke ment som et spørsmål som trengte svar, bare en tanke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg minner om retningslinjene som sier at reklamering for egne sider ikke nødvendigvis er tillatt. Trådstarter har her laget flere tråder som rett og slett er linker til SIN EGEN blogg.

Om man har noe å si, kan man skrive det i tråden man åpner, ikke legge ut linker og annet, det virker helt feil. Denne og de andre trådene stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...