Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

får ikke aktivert windows og annet software.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har problemer med å koble meg til "servere". Jeg har nylig re-installert windows på min pc, og nå når jeg skal aktivere det så får jeg en feil meling som sier at jeg ikke kan bli koblet opp til registrerings serveren. Disse feilmeldingene kommer også når jeg skal aktivere feks, Sony Vegas. Noen som har noen svar på problemet?

Jeg får heller ikke logget inn på msn, får en feil melding som sier: Vi kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger nå. Prøv igjen senere.

Windows live messenger har gjort flere mislykkede forsøk på å logge deg på. Det kan hende at brannmuren blokkerer windows live messenger slik at den ikke kan koble seg til tjenesten. Kontroller brannmurinstillingene. Du finner mer i instruksjonene fra forandleren.

Feilkode: 80048820

Utvidet feilkode: 80048412."

Jeg har prøvd å re installere msn, har også prøvd med gamlere versjoner av msn, har satt msn i untak på brannmuren, og jeg har prøvd mens brannmuren har vært avslått. Jeg bruker trådløst nettverk.

Internett funker fint på nettsider og online spill som WoW og cs. Ventrilo funker også greit. Xfire (fra www.xfire.com) funker også.

Kan noen hjelpe meg med begge disse problemene? venligst kom med alle kunskaper dere har angående disse problemene, Mvh, m0rlec :)

Endret av Conquerer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...