kenneth14 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hei. først må jeg si at jeg har lest mye her på forumet å synes dere som hjelper er utrolig snille som tar dere tid til det .. jeg er helt noob når det gjelder å sette sammen en pc, men nå har jeg lyst på en ny pc i stedet for å spille på en 3 år gammel laptopp det jeg er ute etter er en pc med bra hk 2gb minne vista/xp 8800 kort trenger ikke så stor hd men har lyst på Samsung 20" LCD Syncmaster 205BW ( har lest mye bra om den ) dette er kun så jeg har noe jeg kan bygge videre på siden jeg har planer om å bruke 10k til når jeg får det , men denne pc'n som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med kan ikke koste mer enn 10k nå å det er med skjerm går det å få til det ?? tusen takk for all hjelp jeg måtte få Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skal sette opp noe nå, emn ørst none spm. 1) Skal du bygge selv eller butik bygge for deg ? 2) skal du klokke noe (regner ikke emd det men) 3) skal du ha tast. og mus+musematte ? Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Skal sette opp noe nå, emn ørst none spm. 1) Skal du bygge selv eller butik bygge for deg ? 2) skal du klokke noe (regner ikke emd det men) 3) skal du ha tast. og mus+musematte ? 8668172[/snapback] 1) butikk vis mulig , hvertfall få dem til å sette på prossesor på hk 3) trenger tastatur men har usb mus fra laptopp å du har helt riktig klokke tror jeg ikke jeg bør prøve med en gang da må jeg ha step by step guide da er det kansje en liten mulighet at jeg klarer det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Er det nøtt til å være den LCD eller kan det være en annen så lenge det ikke går utover spec. noe særlig ? Edit: ta en titt her, han har jeg hjulpet en del kanskje du drar litt info/kunskap ut derfra for det er så aktivt her nå at det sliter med å få tid til å lage handlevogn mellom innleggene nå :S Edit2: Lager en liten data som tar liten plass I kabinettet skal det følge med 500W strømforsyning, emn none levrandører sier de leveres uten :S (sjekk hjemmeside til apevia/tiligere aspire) Du må bruke dette hovedkortet, emnd et er ikke i prisguiden :S Edit3: Handlevogn+Hovedkort Endret 21. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Er det nøtt til å være den LCD eller kan det være en annen så lenge det ikke går utover spec. noe særlig ? Edit: ta en titt her, han har jeg hjulpet en del kanskje du drar litt info/kunskap ut derfra for det er så aktivt her nå at det sliter med å få tid til å lage handlevogn mellom innleggene nå :S Edit2: Lager en liten data som tar liten plass I kabinettet skal det følge med 500W strømforsyning, emn none levrandører sier de leveres uten :S (sjekk hjemmeside til apevia/tiligere aspire) Du må bruke dette hovedkortet, emnd et er ikke i prisguiden :S Edit3: Handlevogn+Hovedkort 8668398[/snapback] oki som jeg ser så må jeg må jeg vente 7 dager på kabinett ,ingen som hadde det inne , å jeg synes skjermen må være bra lcd det gir litt extra spill opplevelse så etter det jeg har lest så er denne veldig bra Samsung 20" LCD Syncmaster 205BW men hvor skal jeg få ta i hk ?? den fant jeg ingen steder og trenger et os også + en dvd spiller , men kan bruke den jeg har fra før som er usb til jeg får meg litt mer kr , skal ta meg en runde tur i dag, fant ut at jeg kunne strekke meg til 12000 kr i dag Tusen takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Vel det blir litt billigere om data'n blir litt større (fysisk) da går kabinett pris og HK pris ned OS er noe herk. MS skulle hatt noen konkurenter så det hadde blitt mer konkuanse og billigere priser !"!! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Gå heller for 206BW, det er en nyere versjon enn den du har satt opp. Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 jeg var i dag i butikken til datakjeden å sammen så vi på forumet her å satt sammen en pc med os til ca 12600.- poster pc'n når jeg har fått lista å jeg får maskinen ferdig satt sammen også for den prisen og får den fredag eneste som jeg måtte gi meg på for å ikke vente lengre var skjermen som ble i stedet en LG 20 widescreen med 3000-1 så tusen takk igjen for all hjelp.. Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 vel jeg må jo bare si at jeg er utrolig heldig selv om jeg kjøpte meg pc for ca 1mnd eller 2 siden , grunnen er at jeg vant en pc til 100000kr så nå har jeg alt jeg kunne ønske meg )) her er linken til pc også hvis dere vil se http://iris.idg.no/konkurranser/index.cfm?...12E347C6B7C9764 http://www.idg.no/produkter/maskinvare/pcer/article40445.ece happy me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå