Gå til innhold

Hvorfor lager USA sprekere biler enn i Europa??


irock680

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er utrulig vanskelig egentlig, å kjøre fort osv

 

Du kan ikke bare gi bånn gass inn i svingen liksom

Det jeg savner med gt er at du ikke kan legge breit helt ordentlig, som feks på Toca race driver

 

og det har lissom du erfaring med...? du er 15..... du "savner altså ting i GT" du har ikke lov å kjøre 4 hesters moped engang.....

Lenke til kommentar

En av de beste tingene i norge er hvordan "vei etaten" legger veier som kunne gått rett i svinger...FOR Å MINSKE ULYKKER?? sånn jeg ser det er det noe lettere å drite seg ut i en sving enn på en rett fin og oversiktlig vei. Kanskje det går litt fortere når veien er rett, men det blir faen ikke mer ulykker!

 

En annen herlig greie er hvordan de bygger tunneler og broer til folk som bor på øyer med 5 fastboende til helt sinnsyke summer, mens E18 norges mest trafikkerte vei ikke er med engang i 5 års planene. Er helt forbanna herlig å sitte i kø på E18 i 20 min for å komme seg til skolen, når det kunne gått på under 5 minutter(småveiene rundt er selvfølgelig stengt med bom fordi mange vil unngå køen og kjører der)

 

"bruk kollektiv transport""prisene på kollektiv transport vil gå opp XX% etter nyttår" Helvete! Akkurat dette emnet irriterer meg så sinnsykt.

Skulle vært lynsjet alle som har ansvar for denne delen av politikken.

 

I Danmark halverte de prisene på kollektiv transport, økte antall avganger og satt igjen med største overskudde noensinne.

Nå har tilogmed politikere satt på agendaen at det er for enkelt å kjøre bil til jobb, så nå skal de prøve å tvinge oss til sykling ved å gjøre det enda vanskeligere for bilistene. Ikke noe galt med sykkelister, de er naturvennelige og vi alle elsker de 100 meter lange køene de lager fordi de absolutt må sykle på veien("Vi er trafikkanter vi også, men vi trenger ikke å følge trafikkreglene annet enn når vi føler for det") Skulle vært hodepris på dem!

Blir nesten slik at jeg får lyst til å gå inn i politikken for å orden på visse saker her i landet.

 

Edit:Dritt sensur

Lenke til kommentar
Det er lov å kjøre moped med 4 hester!

 

en venn av meg har 4,5 på en vanlig scooter helt lovelig, men de skal være plombert/sperret slik at de ikke går fortere enn 45 km/t

Jepp men det er 50km/t, du kan faktisk få hele 5.2hk. Honda SFX har 5.2hk

Sitat ABC startsiden:

Definisjonen på en moped er at motoren er på under 50 kubikk og at den ikke går fortere enn 50 km/t. Scootere er ikke begrenst til en bestemt motorstørrelse. De kan ha motorstørrelse fra 50til 600 kubikk og beskrives ofte som motorsykler med små hjul og beskyttende deksel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Det j.ævla rart at i norge er det snart ikke lov å røyke inne lenger, men og plassere folk i eksos kammer det er lov!(Bommer) Det er like farlig og puste inn exos gasser i disse "eksos kammerene"

 

Tenk over det, om noen år så sliter staten med at alle i "kammeret" dauer av den jæ.vla eksosen, da blir det ståhei!

 

Who Cares? :shrug:

Lenke til kommentar

FAmilien hade en chrysler grand voyager le med 3,3 liter 158 hk motor. Amerikanske biler moderne, neppe. Denne fantstiske 1998 modellen hadde stiv bakaksel og bladfjærer bak! Genialt. Duver godt i svinger det. Trykka man gassen i bånn så fikk den jo fart på seg, men bensinforbruket var skyhøytmed meindre man kjørte økonomisk hele tiden. Den var veldig fin rett fram, konfortabel som få med fire store enkeltseter, sidestøtte var selvsagt fraværende. Plastikk-følelsen i bilen var derimot ikke fraværende. Og jo denne bilen hadde sine verkstedsbesøk, måtte bytte bremseskiver foran etter litt over et år bla....

 

Nei, europeisk eller japansk er konklusjonen, det er mye bedre. I sommer hadde vi leiebil i frankrike, en Renualt VelSatis, med 150hk turbodiesel, det var deilig bil som holdt kjeft. Litt vindsus var alt i 150. Hørte ikke motoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...