Gå til innhold

Min nye hjemmeside...

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

- Ufattelig treg side... (tror ikke det er meg)

Siden min ligger på en server som har 155 Mbps upstream, så jeg tror nok at det _er_ deg... :p

- kontakt siden: sjekk at mailadresser er riktig

Ja, den er riktig, jeg eier både .net og .com.

Men jeg bruker .com som kun mailserver og .net som webserver.

Prøv å gå inn på rober2.com så skjønner du hva jeg mener...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var ikke alt veldig smått på hjemmesiden din?

Ellers var siden din grei og fin den

(Fint at du ikke har 100 knapper til alt mulig på siden din)

En annen ting. Er det ikke meningen at linker skal være tydelige og så heller bli diffuse når du kjører musa over?

Lykek til med progging

Hilsen

LobSTer

Lenke til kommentar

- Ufattelig treg side... (tror ikke det er meg)

Siden min ligger på en server som har 155 Mbps upstream, så jeg tror nok at det _er_ deg... :p

Selv om siden ligger på en 155 Mbps upstream, kan den likevel være treg. Det er jo alltid hastighet på det tregeste leddet som avgjør den totale hastigheten, og jeg med mine 512k/sec vil ikke si at jeg sitter på en treg linje (dere fra BBF kan være stille). Og til meg var den treg. Du må tenke på at det fortsatt er mange som sitter med ISDN eller analog fortsatt. Ikke lag en side som kun er for de med > 1Mbps...

Så forresten at en annen også hadde kommentert om hastigheten på siden din, så det var nok ikke bare meg nei...

En ting til: jeg kommer ikke inn på siden din nå. Hjelper ikke med 100000000 Mbps hvis server'n er nede...

Lenke til kommentar

Den funket veldig raskt å fint her, dog 10MBit/s.

Newssiden din fungerer ikke: Warning: Failed opening 'news.php' for inclusion (include_path='.:/lib/php:/') in /home/html/index.php on line 32

og det er noe med de gifene du har på siden, skal de peke til en error side ?

Ellers virker siden grei. Ikke for mye dildall

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
ett lite tips som jeg syntes ville ha sett bedre ut PiRANhA; ikke bruk anti-alias på pixelfonts

Ellers var side fin syntes jeg, jeg merka ikke noe til slow loading :D

Fullstendig enig. Fint design, ryddig og enkelt. Men de linkene på toppen... nei nei.. aldri bruk antialias på pixelfonts. Regel for proffesionelt webdesign #1.. lol

Og har du sjekket siten i alle oppløsninger? (gidder ikke teste jeg... desktopet mitt blir "mixed" up... :roll: lol)

Ellers flott side! Laster veldig fort også. Men kanskje prøve å unngå en full reload mellom hver "page"? Bruke iFrames, slik at linkene på toppen og noe annet ikke reloader hver gang?

Bare en idè... ;)

Og skal jeg være veldig kritisk,,,, den flash animasjonen på news seksjonen... no-no... (men det er kanskje bare meg... :wink: )

Mvh,

Joachim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...