Disable Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hei! jeg var i praha i vinterferien. På en av resturantene vi var inne om fikk vi noen små oransje "baller" som tilbehør. Jeg TROR disse var frytirstekt potetstapp, er abselut ikke sikker. De var i alle fal oransje, litt større en en klinkekule, sprøe utenpå og myke inni. Jeg lurer derfor på. Hva er dette for noe snadder? hvordan lages det? kan det kjøpes i butikken? det smakte utrolig godt, og jeg MÅ ha mer! Hjelpe meg de som kan! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er vel bare å panere litt potetmos? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Høres ut som pommes noisettes, og det finner du i frysedisken i de aller fleste dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Potetkuler? Det er da en helt vanlig ting. Får du kjøpt på den bittelille nærbutikk-Jokeren til og med Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Eg har sett det på Spar iallefall i frysedisken. Men så bytta den butikken nær meg til Rema 1000, og der finner eg det ikkje. Så tror du finner det på dei fleste stader, men ikkje Rema 1000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå